domingo, 2 de enero de 2011

... la slabit Giu.... prea te-ai Imbuibat cu icre

... Deja que el viento te traiga hasta mi...

Soare, tricou fara mâneci... ochelari de soare, bomboane mentolate... burtica care trebuie sa dispara. M-am înfruptat nepermis de mult zilele acestea. Cu buna stire. Dar nu am rezistat icrelor. Am mai si trimis la Lizzie... dar si asa mai am putintel... Zi si noapte am stat pe ele. Salata... nimic... Deci acum trebuie sa ma dezintoxic. Gurmanda cum sunt nu e bine sa am mâncare buna prin preajma...

... Deci ...încercat sa iau masuri. Ceva gimnastica de dimineata în asteptarea ca sefa sa-si deschida ochii. Dezamagire totala... Nu avea chef de plimbare...tocmai ea care ma martirizeaza pe mine zi de zi cu joggingul. Deci luat eu adidasii si MP3 si plecat. Soare... mare... culori... muzica... bomboane mentolate. Si totusi nu ajung. E plictisitor singura. Asa ca dupa câtiva km... am decis sa-mi vizitez prietenii britanici, abia întorsi din Tanzania. Nu erau acasa...dar ne-am întâlnit pe traseu. Se întorceau din oras. Deci... cafelit si tigarit cu ei si cu pisoii pe terasa vilei. Povestit ei mie noutatile si dezmortit eu din nou limba în engleza. Întors pe jos... aveam nevoie de miscare...

... Señor doarme. Marta... statuie..., motanul Pixi , revenit dupa doua zile de hoinarit prin cartier. Este plin de rani. Dar tot nu se învata minte. Fiert niste taietei pentru o supa lejera si asteptam trezirea lui musiu. Dupa sforait... nu pare sa se întâmple prea devreme. Si chiar daca s-ar trezi... trebuie sa mai asteptam sa aiba si chef de mestecat.

... Povestit cu copiii. Planuiesc de câteva zile o escapada la Barcelona. Acum sper sa o si pot pune în practica. Da... sa vad cum pot fura camera foto a Cristinei. Delicata problema.

UPDATE: 20.49... la un Martini... rupta de oboseala. Am dat jos Geocerule... aproape 2 kg astazi. Gimnastica si dans... cam doua ore, plimbat aproape doua...si alergat 2,5 km pe seara în compania sefei si a lui sefu... cu rottweilerul. Deci... sper sa am putere sa mai si bat mâine bulevardele Barcelonei. Copiii au ajuns... deci pot sa-mi iau o zi libera ca sa zburd în voie. Mâine trezirea la 7 dimineata.
... Acum sa-mi pictez si eu unghiile. Da... am desenat astazi.... ia sa cobor eu imprimanta...sau mai bine sa-mi urc laptopul. I feel good. Nu am mâncat decât dimineata ...pâine cu icre si la prânz ceva înghetata de ciocolata. Cafea... câta am avut nevoie si bomboane. Sunt ametita...si obosita. Ce placuta senzatie...

2 comentarios:

  1. @Geoceru... de la icre pe PÂINE... multa pâine... eu care nu mànânc nici o felie pe zi... de sarbatori...cu icrele am ajuns la o pâine de 500 gr... la 4-5 mese. Sunt lacoma la icre. Astazi de dimineata am mai mâncat 4 felii...dar la amiaza...numai înghetata de ciocolata. Uite...acum termin cafea super rece si promit sa mai fac o tura de abdominale.Te pup...si îti doresc un an plin de realizari. Si... am sa si dansez un pic. Face bine la psihic si la sunci. Marti seara am programata ora de dans la o scoala de dans. Trebuie sa fiu în forma si sa pierd cele 3 kg puse.

    ResponderEliminar