lunes, 28 de febrero de 2011

Who I am ?


Am nevoie sa ma îmbarbatez de dimineata. Am avut parte de o noapte oribila. M-a trezit din somnifere señor, pe la 2:30. Avea diaree. Somnul mi-a zburat si gândurile m-au invadat. Degeaba le spun sa zboare pe aripile vântului... ma împresoara. Asa ca de dimineata am hotarât sa ma motivez. Daca tot mi-e dat sa continui sa fac umbra pamântului macar sa o fac acceptându-ma asa cum sunt. I am, I am good, I am , I am strong, I am worthy... I am.




mi-e dor de muzica italiana. Trebuie sa-mi fac timp sa scormonesc din nou dupa ele. Numai am listele mele de când mi-au reinstalat sistemul. Ufff... am mii de melodii si nu am rabdare sa le selectez din nou... M-am saturat de aceleasi ritmuri date la radio.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario