jueves, 24 de febrero de 2011

Scoate-ma din amorteala

Bine mi-au prins orele de povesti cu tine, draga mea Angela. Ore de relaxare si chiul. Señor a dormit ieri pâna la 12 ceea ce mi-a convenit de minune. Nu aveam chef de cusut. Nici numai am cine stie ce. Mai am 8 costume de livrat. Sunt gata, doar ce trebuie sa vina sa le ia. Am sa cobor la piata, sa dau o raita. Mai apoi am sa fac curatenie la sefa. Fara chef... Am sa-mi pun însa castile pe urechi si am sa ma conving ca-mi face placere. Începutul este mai greu. Mai apoi uiti frecând covorul în compania lui Drac si a pisicii Nala. Nu am dansat de zile întregi si acum am ocazia. Hai sa arunc o privire la señor. Poate misca... si asa vrând nevrând ma trezesc si eu la muncile cotidiene. Daca nu ma pierd din nou în plimbari pe site-uri. Da... o plimbare la piata îmi va face bine. Nu si la buzunar. Astazi se asteapta temperaturi de pâna la 21 de grade. As putea chiar sa fac un pic de plaja. TU... esti pasare rara si tare as mai avea nevoie de niste palmi pe dupa ceafa. Un masaj ar prinde si mai bine. Te simt prin apropiere, dragul meu maestru. Nu ma lasa prada asteniei de primavara. Scoate-ma din amorteala.

UPDATE: 14:25 fost eu harnicuta. Terminat în mare curatenia la sefa (nu spalat geamurile). Pe când odihneam si încalzeam partile esentiale la soare, adica aruncasem toate toalele de pe mine în compania unui vermuth cu multa gheata si sifon, suna la usa Amalia. Coborât eu doar în tricou. Abia ce m-am îmbracat seful la telefon. Veneau de la sigurari sa verifice pagubele produse de vântul puternic din zilele trecute. Acum merg din nou la soare. La mansarda nu ma vede nimeni asa ca am sa ma lafai la soare. Bineînteles ca Amalia mi-a facut scandal, ca nu ar trebui sa-mi expun fetisoara si pistrui de pe spate razelor soarelui. Cum suntem prietene nu am sa-i dau ascultare. Am sa-mi pun crema de protectie...dar nimic mai mult. Cum sa nu las eu soarele caldut sa-mi mângâie sunculitele?! Fetelor...haideti cu mineeee... Un soare superb, 20 de grade, cer senin. Gasesc în frigider si pentru voi niste Martini cu gheata. Haideeeeti!!!

Miroase îmbatator de mine la noi în living. A iazmin. Plante adevarate nu ambientator sintetic. Hm... ma umplu de frumos si de soare.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario