lunes, 14 de febrero de 2011

Nu ma iubi, Imagineaza-ma fara tine



MA:Dime porque lloras
JL: De felicidad
MA: Y porque te ahogas?
JL: Por la soledad
MA: Di porque me tomas
MA: Fuerte asi, en tus manos
MA: Y tus pensamientos
MA: Te van llevando.

JL: Yo te quiero tanto
MA: Y porque sera?
JL: Loco testarudo
JL: No lo dudes mas
JL: Aunque en el futuro
JL: Haya un muro enorme
JL: Yo no tengo miedo
JL: Quiero enamorarme.

MA: No me ames, porque piensas
MA: Que parezco diferente
JL: Tu no piensas que es lo justo
JL: Ver pasar el tiempo juntos
MA: No me ames, que comprendo
MA: La mentira que seria
JL: Si tu amor no merezco
JL: No me ames mas, quedate otro dia.

MA: No me ames, porque estoy perdido
MA: Porque cambie el mundo,
porque es el destino
MA: Porque no se puede, somos un espejo
MA: Y tu asi serias lo que yo de mi reflejo
JL: No me ames, para estar muriendo
JL: Dentro de una guerra
llena de arrepentimientos
JL: No me ames, para estar en tierra,
quiero alzar el vuelo
JL: Con tu gran amor por el azul del cielo.

MA: No se que decirte, esa es la verdad
MA: Si la gente quiere, sabe lastimar
JL: Tu y yo partiremos, ellos no se mueven
JL: Pero en este cielo sola no me dejes
MA: No me dejes, no me dejes
MA: No me escuches, si te digo no me ames
JL: No me dejes, no desarmes
JL: Mi corazon con ese no me ames
MA: No me ames, te lo ruego
MA: Mi amargura dejame
JL: Sabes bien, que no puedo
JL: Que es inutil, que siempre te amare.

MA: No me ames, pues te hare sufrir
MA: Con este corazon
que se lleno de mil inviernos
JL: No me ames,
para asi olvidarte de tus dias grises
JL: Quiero que me ames solo.

MA: No me ames, tu y yo volaremos
MA: Uno con el otro y seguiremos siempre juntos
JL: Este amor es como el sol
que sale tras de la tormenta
JL: Como dos cometas en la misma estrella.

MA: No me ames
JL: No me ames
MA: No me ames
No me ames
No me ames
No me ames
No me ames

Nu am vrut sa-mi aduc aminte de Valentine Day. Nu am vrut sa ma astept la ceea ce nu ar trebui sa semnifice aceasta zi. A venit târziu. Era bolnav. Ma sunase:
- Hola cariño. Llego dentro de un rato. Estoy muy enfermo.

Stiam ca este bolnav. De sâmbata se simtea foarte rau. Duminica nu a venit. Trebuia ca este rau bolnav. Eu am lucrat mult si astazi. Sunt pe finalizari. Eram epuizata pe la trei jumate. M-am asezat în fotoliul întors catre geam. Picioarele catarate si castile pe urechi. Nu am auzit când au sunat la poarta, desi din când în când mai aruncam câte o privire. Asa l-am observat pe EL într-un târziu. Se plictisise sa sune si sa arunce cu pietricele. Nu vedea daca sunt eu sau altcineva, asa ca nu îndraznise sa deschida poarta.

M-a îmbratisat si mi-a dat o cutie de Ferrerro Rocher. Nu ma asteptam stiind situatia lui economica:
- De ce ma faci sa te iubesc si mai mult? Nu vreau. Deja este prea mult. Îmi jur în fiecare zi sa-mi interzic aceasta iubire.
M-a luat cu plânsul. Lacrimi de crocodil si bratele lui care ma strângeau la EL:
- Nu ma iubi daca-ti face asa de rau. Nu ma iubi.
A început sa-mi cânte melodia lui J.Lo si a lui Marc Anthony. Am adus laptop-ul si-mi cânta cu pasiune:
- Ochilor tai atât de frumosi când sunt plânsi am sa le scriu un cântec.
- Ma faci sa plâng în mod intentionat.
A si început sa fredoneze si sa spuna rime. Nu conteaza daca voi asculta vreodata aceasta melodie. Stiu ca o va compune. Este prea sensibil ca sa nu o faca. Am urcat la etaj si am lucrat vreo trei ore. El croia, eu coseam. Nu ne ajungea materialul, asa ca uneam bucatele. Ma lua la misto ca facem ca pe vremea bunicii. Ne mistocaream cu atelierul nostru de emigranti:
Vor spune astia ca ne-au facut costumele saracanii aia de straini. Ce cred ei ca nu avem bani sa ne mai cummparam un metru de material? Crezi ca vor aprecia efortul nostru?

Ne îmbratisam din când în când. Era o dupa amiaza de lucru. EL era prea bolnav pentru alte desfatari. Eu nu-l lasam sa se abandoneze gripei:
- Munceste si nu te plânge. Trebuie sa înfrângi boala. Eu nu-mi permit luxul sa fiu bolnava. Nu-i cine sa ma înlocuiasca. Un Martini, doua si te pui pe picioare.
Ma mângâia tandru si-mi cânta. A trecut de la Soda Stereo la Luis Fonsi:
- Zici sa nu te iubesc si ma terorizezi cu alte cântece de dragoste. Sadic ce esti.
Ma privea intens si taia mai departe materiale. Încerca sa foloseasca la maximum bucata mica de material auriu. Nu stiu de unde le voi scoate fetitelor partea de brâu. Vom unii bucatelele.


Mientras brillen las estrellas
Y los ríos corran hacia el mar
Hasta el día en que tú vuelvas
Sé que no te dejaré de amar

Si escucharas mi lamento
Si me vieras volverías,
Ya he pagado un alto precio
Por el mal que yo te hacía

Soy culpable ya lo sé
Y estoy arrepentido, te pido

Imagíname sin tí,
Y regresarás a mi
Sabes que sin tu amor, nada soy
Que no podré sobrevivir.
Imagíname sin tí
Cuando mires mi retrato
Si algo en tí, queda de mí
Regresa por favor,
Imagíname sin tí.

Se ha borrado mi sonrisa
Y la lluvia no ha cesado,
Si supieras como duele
El no tenerte aquí a mi lado.

Ce dupa amiaza placuta de San Valentin. Putea sa fie mai romantica dar nu au intrat zilele în sac. Nu stiu daca va exista altul în compania lui. Nici nu conteaza. Viata se traieste zi de zi. Da...

Nu am chef sa urc în camera mea. Patul si camera sunt jalnice desi fiecare zi o încep cu maturat si aranjat. Dar am cusut pe cel putin 6-7 costume. Probe la patru dintre ele, toate dupa opt seara. Lumea multumita. Eu...obosita frânta. Acum ar trebui sa ma cuibaresc în sofa. Poate va trece pe aici Amalia care era asa de trista ca nu am si liber în aceasta dupa amiaza. TV meu decedat, deci nu ma atrage nimic în camera mea. Am sa-mi mai pun un vermouth cu gaseosa si am sa încerc sa gasesc ceva decent pe canalele spaniole, sau ar trebui sa-mi cobor aparatul Digi. Mi-e lene. Mi-e lene... sau sunt epuizata?! Naspa de tot. Si singuraaaa... rau. Dar vorba Amaliei, care stie mai multe:
- Cei de vârsta noastra deja nu valoreaza nici cât o ceapa degerata. Daca sunt divortati este ca nu sunt de treaba, daca sunt vaduvi, mai exista o speranta, daca sunt celibatari, sunt niste fricosi ascunsi dupa fusta mamei. C... este cea mai buna solutie pentru tine. Nu-i gasesc nici un defect în afara cizmelor tipice.
Si astazi a fost în adidasi, tu, rautacioaso! Spus din partea ta, fomeie desteapta, ma flateaza pe mine. LUI nu am sa-i spun pentru ca i se va urca la cerebel.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario