martes, 8 de febrero de 2011

Scriu ca sa-mi aud gândurile, nimic mai mult

Cochetez cu mine însami. Am parul mai blond decât îl aveam ieri. O fetita de 18 ani m-a pieptanat si m-a facut sa uit povara anilor si ridurile. Îmi clantaneau dintii la iesire de la coafor. Aveam impresia ca mi se vor sparge si nu puteam opri nicicum tremuratul. Fumam a nepasare. L-am vazut pe Victor, în pragul magazinului si ne-am oprit la o poveste. Îmi va reviza laptopul. Asta dupa ce am sa termin cu cusutul. Înca am disperata nevoie de el pentru ca sa vad detaliile costumelor, în fotografii. Mi-a prins bine povestea cu TINE. Pacat doar ca a trebuit sa întrerupem asa de repede. Ar trebui acum sa fac schimbarile cerute de fete. Nu mare lucru. Stramtat un cm la talie si pus fermoarul la una. Nu am chef. Motivul îl cunosti. Visez. Sunt singura. L-am expediat. Ma enerva cu lamentarea lui. Nu. Astazi nu eram dispusa sa particip cu sufletul la problemele lui. Nu-mi este dator cu explicatii. Nu am nevoie de nimeni si de nimic pentru ca sa fiu fericita. Minute înainte râdeam cu sefa în bucatarie de tipul care se oferise sa ma aduca acasa. Cred ca fusta mea era prea scurta sau parul meu blond, rebel, dadea de înteles ca sunt usor abordabila. I-am explicat însa tipului la al patrulea claxon si la a doua oprore în dreptul meu ca nu-l cunosc si nu sunt interesata sa las plimbarea placuta. Am retinut doar ca avea masina luxoasa. Eu din fund nu dau. Cel putin nu intentionat. Poate mai degraba atitudinea de lehamite si pasii mei apasati pot sa incite. Nu o fac intentionat. Este mersul meu obisnuit pe tocuri.

Nu mi-a stricat buna dispozitie nici macar EL. Am impresia ca am atins preaplinul si acum îmi este totuna încotro ne îndreptam. Obosesc repede într-o relatie. Absorb cu nesat pentru ca apoi sa abandonez fara remuscari. Bine. Poate ca am încercat sa îndulcim un pic tonul acestei seri . EL nu se vroia plecat si eu nu vroiam sa fac nici un pas catre EL. Sunt obosita. Vreau mai mult sau nu vreau nimic. Nu spun ce gândesc. Nu gândesc. Vreau doar sa fiu lasata cu mine însami. Vreau sa astern rânduri. Pentru mine, pentru TINE. Vreau ceea ce nu se poate. M-am saturat de aceasta recadere în copilarie. Mi-am saturat simtirile carnale. Vorba ta, sexul în doi, aduce doar un infim surplus. Conversatia. Asta pâna când observi ca deja nu mai sunt cuvinte de spus. CUVINTE goale. Fara valoare. Unde este GIULIA?! Exista pe undeva esenta. Parfumul de femeie puternica.

Hai la un Angelli Cherry cu mine. Hai sa ne plimbam fara griji pe strazile metropolei. Hai sa vorbim vrute si nevrute. Hai sa râdem cu pofta de nebunia din fiecare din noi. Hai sa zburdam. Alege tu destinatiile si locurile de vizitat. Fa-ti timp 5 minute pe zi si scoate-ma din acest marasm. Vreau sa traiesc viata cu alte valori. Vreau sa uit ce a fost. Nu simt nimic. Nepasare. Pace cu lumea si cu mine însami. Sau starea asta o am de la al doilea pahar de cherry? Uite ca acum încep sa-i înteleg pe alcoolici. Pixi sta tolanit lânga mine. Sta sa cada. Daca îmi misc piciorul de pe marginea fotoliului va aluneca lent. As avea nevoie de o îmbratisare. De o alintare. As putea sa ma transform în felina?! Cer prea mult? Viata în huzur. Mângâieri cât este ziua de larga. Filozofii de doi bani.

Hai sa mai cos ceva. Prea m-am lafait astazi. Dar, dar daca vine Amalia, am sa continui ziua de huzur. E prea placut sa lenevesti. Cei ai casei s-au culcat. Laptopul nu am sa-l urc la mine. Am sa dau drumul la TV , ca sa zumzaie. Am sa uit ca sunt singura si am sa cos iarasi pâna pe la doua. Am de facut trebusoare de mâna. Hai si tine-mi de urât în aceasta noapte. O noapte ca multe altele din viata mea. Doamne cât am trait deja! ... Prea mult, prea intens.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario