domingo, 21 de noviembre de 2010

Ochii vad... si am pofte ciudate...

Mi-a fost frica de vizita Karinei. Încerc sa fie totul perfect si sa fie multumita. Ea este foarte serioasa si exigenta. Se pare ca totul a iesit bine. Am si primit cadouri din partea ei. Motanul pe care-l avertizasem sa se poarte decent... a fost la înaltime... adica mai bine zis...a dormit si a tors mai tot timpul desi eu jur ca nu l-am drogat. Ma rog a îndragostit si inima Karinei si a lui Ramon... micutul, cel mai tânar nepot al lui señor... care cu placere l-ar fi dus acasa alaturi de ceilalti 6 din casa.

... Eu... dormit prost... trezit prost... si simtit prost...mai bine zis rau. Manânc prea mult. Gatesc prea mult în ultimele luni. Formele mi se rotunjesc spre satisfactia unora si spre nemultumirea mea. Karina mi-a spus ca arat mult mai bine decât în vara când m-a vazut. Da... e mai rotunjoara fata mea, pielea neteda, luminoasa. Ma are în grija Amalia, pritena mea doctorita, doar eu nu ma tin de recomandarile ei...

... Terminat vizita, fugit eu la Enma... aveam nevoie sa-mi încarc bateriile cu un gin tonic. Baut si seful cu mine... Parca astazi îmi iese greata de la cei 7 iepuri ce am curatat ieri. Am... 15 în congelator... 10 ai mei si 5 ai lui medico ( a trebuit sa-i mut la mine în casa pentru ca Amalia care locuieste în casa lui metge nu putea sa deschida usa congelatorului la gândul ca acolo sunt nevinovati iepurasi sacrificati. A trebuit sa-i si dezinfectez congelatorul... pentru ca ea are obsesiile si maniile ei, duse la extrem, ce-i drept. Dar eu... m-am învatat sa vad doar latura buna a persoanelor... celelalte fiind trecute cu vederea) ... Deci... mi-e greata de cuaratat iepurasi. Lui fratele lui seful îi este greata si lui... dar tot merge la vânatoare... deh, nevoia de adrenalina. Ieri au pierdut din nou desi eu si sefa nu am fost la partida. Deci nu sunt eu cea care le aduce ghinion....ci ei sunt nesincronizati, ca sa nu spun altceva...

... Ar trebui sa urc sa fac ceva gimnastica. Mi-am pierdut forma fizica. Ieri nu am fost în stare sa alerg, astazi am mâncat nu mult... dar am o foame în mine care prevestestete o seara cu prea multe tentatii. Ce ar trebui sa fac sa ma motivez?! Cum sa pot eu slabi daca C... vrea kilograme si rotunjimi?! ... Hm... cum sa-mi trasez eu viitoarea mea viata?!...

Ce vreau eu?... Sa alerg si sa fiu în forma. Sa zburd... pâna mai pot. Singura sau cu Enma. Da... parca o vad pe draga de ea cum îmi lipea ochelarii acum o ora. Ma uitam la pielea cazuta si ridata de sub barba si de sub gât. Ce frumoasa a fost si ce se vede trecerea anilor... Ce dulce este fetisoara ei... si nu este cine sa o priveasca cu ochii mei. O pupasem pe burta... în living... si atunci mi-au cazut ochelarii. Nu s-au spart cristalele...s-a rupt doar plasticul în acelasi loc unde s-a rupt când m-am asezat pe ei... Seful râdea de mine... ca sunt nebuna...si imprevizibila. Deh... asta a fost reactia mea... la cadoul primit din partea celor doua surori... Enma si Karina... Nu este cadou de Craciun... este doar un cadou la care s-a gândit Enma... când si-au împartit bijuteriile ramase de la defuncta señora Sofia. Deci... si eu am mostenit...cercei si un inel ...perle albe si câte 5 zirconite... superb dispuse în evantai. Atâta doar ca m-a avertizat sa nu ma prinda ca le voi face cadou. Hm... ce bine ma cunosc...

... Si uite asa... tentatia m-a facut sa aleg din cele multe pe care Enma vroia sa le duca la topit... atâtea piese ca am impresia ca-mi voi da tot salariul. Nici ca-mi pasa... pentru ca este pentru prima data când fac o achizitie masiva si la jumatate de pret. Vine ziua copilului, a lui mama si a lui tata... toate în decembrie... Deci... copilul care împlineste 25 de ani... va avea o surpriza pe masura. Si mama la fel. Tata...hm... vom vedea cum vom combina lucrusoarele. Acum am sa merg sa-mi pun perlele si am sa-mi spun ca sunt tânara, frumoasa si iubita... Nu... a venit Enma...si merg sa fac abdominale. Lasam perlele pe alta data...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario