viernes, 5 de noviembre de 2010

Cumple de Kinga

Nori amenintatori...si apoi o ploaie bunicica, au întrerupt petrecerea de ziua lui Kinga.
Acolo, în departare, casa unde locuiesc eu pe malul marii...în stânga podului. Càmpuri de portocali, màslini. Fotografiile au fost facute la manastire...acolo unde ne duce seful sa urcam cu bicicleta.. E ceva de urcat, nu-i asa?!
Kinga...20 ani...finuta mea

Ibi, Lizzie si Giulia
Eu si Camelia... astazi am deja parul vopsit...blond cenusiu...platinat. Si-mi sta bine!!!
Cei 3 muschetari...Kinga, Adrian si Norbert
Eu si Cristina, nora mea cea harnica si frumoasa.
Norbert si Calin, ...la masa, noi...Cami, Lizzie, Ibi, Kinga cu prietenele si Cristina

2 comentarios:

  1. hei Giulia!
    nu mai esti chiar blonda :( si te-ai tuns :) dar îti sta bine "slabanoaga" simpatica ce esti!

    ResponderEliminar
  2. @ Dulce Carmen...astazi sunt blonda-platinata 10.01 nr de vopsea... deci...nu ma las de blond. Am vrut sa las sa-si revina firul parului...dar nu am rezistat sa ma vad cu atât de multe fire carunte...desi pe ¨altii nu deranjau- Ma încânta parul scurt-baieteste... l-am purtat de multe ori. Si apoi...am parul slabut...dificil de îngrijit...si ondulat! Pupla tine...cea mai dulce blondina pe care o cunosc!

    ResponderEliminar