domingo, 14 de noviembre de 2010

Never ever



am auzit melodia aseara pe KissTv asa ca imediat am notat numele grupului si titlul melodiei...

Mai am câteva minute doar ale mele. Desi señor e treaz de câteva minute bune. E duminica si ar trebuie sa leneveasca ca toata lumea normala. Dar eu traiesc în alt ritm...al lor...fara weekend-uri. Deci îmi acord doar aceasta jumatate de ora si la datorie, Giulia...

Sunt mahmura. Nu de la prea multa bautura ci de la lipsa de somn. Desi am si baut aseara. Vermouth la mine si apoi...pe la 23:30 la sefi un gin tonic. Nu am cinat cu ei...dar m-au asteptat la înghetata la 21:30... hmmmm ...patru arome cu topping de caramel si ciocolata. Apoi... seminte...fotbal. Barça care juca cu Villareal... care niciodata nu a fost înfrânta pe Camp Nou. Nu stiam... asa ca i-am spus lui seful ca uite... vor câstiga ai mei numai pentru ca ma au si pe mine în fata ecranului, ca sa-i sustin. Deci...am sters zâmbetul de satisfactie de chipul lui seful...când la sfârsitul meciului Barça a câstigat cu 3-1. I-am spus sa nu se puna cu mine când îmi doresc ceva...

... Spunea ieri copilasul...ca se plictisesc singuri în casa. Au nevoie de companie... un câine sau un copil. haha... ar trebui sa încerce compania celor din casa mea si sigur ar prefera sa stea numai în doi. Ma uitam la el... si priveam perfectiunea chipului sau. Barba nerasa, ochii superbi, negri, migdalati, chipul supt, parul negru, pana corbului. Da... e frumos ca un fotomodel. Seamana cu tatal lui...

... Doar o fetita nu am avut norocul sa am. Acum stiu ca rau am facut sa nu risc o noua sarcina cu RH meu negativ si un avort înainte de al avea pe Adrian. Poate aveam noroc... Dar daca totusi nu?! Este suficient sa ma uit la Marta si sa-mi dispara urmele de regret. Mai bine fara decât cu unul asa. Doamne, ti-am multumit suficient pentru darul tau?! Copilul meu scump si drag?!...

6 comentarios:

  1. Frumos povestit:)...iti urez o duminica cat mai frumoasa de la un vechi coleg de povestiri, aberatii si criptograme:)

    ResponderEliminar
  2. Oh Giulia, draga mea, bine ai spus! Trebuie sa multumim bunului Dumnezeu pentru bucuria de a fi sanatosi, de a avea copii sanatosi! De cele mai multe ori suntem constienti de aceasta fericirea la modul superlativ, abia când o pierdem sau când avem în cercul de cunoscuti, exemple nereusite...
    O duminica cât se poate de agreabila, draga mea blondina!

    ResponderEliminar
  3. draga mea....

    da, mi-ai multumit destul! :) (ce-ar fi sa-ti imaginezi asta? ca El e in fata ta. si ca-i multumesti.)
    Ioana

    ResponderEliminar
  4. @ Rappa_Eu... bine te-am regasit. Am avut o zi prea plina ieri si nu am apucat sa-ti multumesc de vizita. Sper ca-ti merge bine si cred ca si bacul l-ai luat deja. Esti student?! Pe bloguri ajung mai rar, asa ca numai stiu mai nimic despre tine. Salutari...

    ResponderEliminar
  5. @ Carmen având-o pe Marta alaturi de mine nu contenesc sa multumesc pentru darul pe care Dzeu mi l-a facut în persoana copilului meu sanatos. Si pe deasupra si frumos. Celelalte calitati au depins doar de mine si daca nu le are sunt doar din cauza abandonarii mele. Goana dupa bani si o minima siguranta materiala m-au facut sa neglijez educatia lui. Regrete tardive. Dar se descurca... Si apoi vad la multi alti prieteni ca în ciuda eforturilor ... copii nu au ajuns sa aiba studii... Poate depinde si de copil, poate trebuie sa acceptam ca nu putem sa asteptam de la ei sa realizeze visele noastre.

    ResponderEliminar
  6. @ Ioana... El... este în persoana alaturi de mine. Si-i multumesc. El nu exista în rugaciunile mele ci în faptele mele. Nu m-ar fi plasmuit asa ... daca nu ar fi vrut sa traiesc viata pe care o traiesc. El nu ma judeca... pentru ca EL m-a creat. Poate doar asteapta mai mult de la mine... si eu nu reusesc sa ma ridic la înaltimea asteptarilor SALE.

    ResponderEliminar