miércoles, 19 de agosto de 2009

zi cu prea mult soare

Abia astept sa treaca vara. Sa-mi reiau programul linistit, de zi cu zi, în care în cea mai mare parte a zilei sunt singura acasa cu señor. Sa treaca valul acesta de caldura, sa pot sa ma odihnesc noaptea, nu sa ma zvârcolesc din cauza caldurii. Sa-mi intru în rutina de pace si singuratate.
Ciudat cum ne schimbam cu trecerea anilor. Acum ma oboseste galagia, forfota. Mi-ar placea sa ies serile la o plimbare, dar singura e asa de plictisitor. Nu ca as avea nevoie de conversatie. Dar poate as uita ca plimbarea e fara vreo destinatie precisa.
Eu am nevoie întotdeauna de o sarcina. Trebuie sa merg la... sa rezolv... Asa, doar de dragul iesitului din casa pentru a face miscare, nu reusesc sa ma conving. Sunt sedentara, din pacate.

3 comentarios:

  1. Unii vor sa vina mai repede toamna, eu as vrea sa mai tina un pic vara.

    ResponderEliminar
  2. fiecare vrea ce nu poate avea. înainte si eu vroiam la mare, acum vreau la munte, ger si zapada.

    ResponderEliminar
  3. Îţi doresc să faci plimbări cât mai multe sub clar de lună, să ai conversţii din cele mai plăcute, să te bucuri de răcoare, să fii feriită, să fii iubită şi să iubeşti cu pasiune.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    ResponderEliminar