lunes, 31 de enero de 2011

Mi-a cântat si mi-a cântat ... si m-a fermecat

Zece minute de pauza înainte de a ma apuca din nou de cusut. Masina îmi face figuri. Numai vrea si gata sa se lupte cu pânzele cu lipici si paiete. Calcatorul lui l-a lasat si i l-am dat pe al meu. Acum as avea zece minute nevoie de el. Am sa astept pâna mâine sa-l iau pe al sefei. Lucram haotic pentru ca acum toti se simt ca pe jar. Probe la unii, noi modele la altii. Ieri am cusut pentru prima oara o rochita întreaga cu mâna. Stiu, a fost duminica, dar sunt în criza de timp. Cel de Sus sper ca ma va ierta pe lânga cele multe alte pacate ce le am la activ. Azi noapte chinuiam masina de cusut cu o pereche de pantaloni de trening pentru a mica a lui. M-a costat un strâmtat aproape o ora si jumatate. El îmi cânta la chitara. Noapte la unu. Ma omoara dragul de vecin. Si masina de cusut în capul lui si acum si chitara. Dar ce bine unge la mine sufletul cu piesele compuse de el. Astazi iarasi mi-a cântat. Asta dupa ce mi-a facut cumparaturi si alte comisioane. Hm... cum sa rezist la limba cu sos de mustar si cu macaroane?! Hai la munca, loaza profitoare de carne tânara. Ce vina am eu daca se aprinde când eu ma uit la el gales? Zice ca sunt rasfatata si va trebuie sa ma pedepseasca zilele acestea. Mor de frica. Am mai mult spor la munca asa si se pare ca si el cânta mai bine ...

Iar mi-a tinut lectii. Ca trebuie sa-mi menajez spatele pentru ca l-a ridicat pe señor si a vazut ce greu este. Sefa s-a pus la povesti cu el, ieri, la un moment dat si m-a laudat. A spus ca au avut multe femei care au îngrijit de parintii ei, dar niciuna ca mine. O iubesc pe scumpa de ea, de aceea am si ridicat-o în brate. Ea ma pleznea, el se distra de cât sunt de copilaroasa.

Ar fi bine sa nu revina, dar stiu ca nu rezista. Eu am de lucruuuu si nu vreau sa ne pierdem iarasi în cele pofte. Oare ma spioneaza?! Nah...

Trupa deja s-a retras. E liniste în casa asa ca trebuie sa înviorez atmosfera cu tacanitul masinii de cusut.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario