miércoles, 19 de enero de 2011

Doua femei viseaza în noapte la vacante exotice

Exista vorba aceea: Spune-mi cu cine te împrietenesti ca sa-ti spun cine esti.

Acum eu nu am cautat niciodata prietenii simandicoase, nici interesata nu am fost sa am o agenda de personaje cu titluri sonore. Norocul v-a adus în viata mea, dragii mei, multi prieteni buni. Si acum ascult poanta trimisa de TINE, dragul meu maestru în ale gasirii echilibrului sufletesc. Grea încercare. Prea multe interferente, prea putina seriozitate din partea mea.

Dar nici cu voi nu mi-e rusine, dragii mei prieteni. Eu... vreau sa fiu CUMINTE, dar nu-mi reuseste. Uita. Abia ce a plecat de la mine, A. Draga de ea, mi-a gatit, m-a giugiulit, m-a mustruluit si aproape ca mi-a facut lipeala mascata cu ochii albastri, care suràzând la pomenirea numelui meu, s-a aratat încântat sa-mi faca un consult medical. Cica sub motiv ca lor, celorlalti trei (eu as zice chiar patru daca-l luam în calcul pe dulcele D. care ma ameninta cu vizita pe luna ce vine) nu le dau ascultare, trebuie sa fiu luata în suturi de unul neutru. Acum noi vom vedea cât de neutru va fi, pentru ca prea ne-am aruncat noi priviri.

Eu cu datul înapoi:
- Numai vreau sa-l cunosc. Mi-e drag tare de EL.
- Tu sa te gândesti întâi la tine si mai apoi la EL. Poate iesi o poveste frumoasa cu àsta. Un flirt, iesit la restaurant. Si apoi instruieste-o pe nora ta cu cele ale casei, pentru ca trebuie sa vii cu mine într-o croaziera macar pe mediterana. Acolo se pot cunoaste barbati bogati. Nu vroiai tu unul mai acatarii?! Desi cu globalizarea asta, bocotanii cauta numai nurii tinerelor exotice. Au si ce oferi.
- Tu vrei sa ma despart de EL.
- Eu vreau doar sa-si trimita nevasta si copii acasa pentru ca acum sunt timpuri de criza aici. Si apoi sa le trimita bani, acolo, acasa la ei si el poate sa ramâna cu tine.
- Zau daca te înteleg. Doar si eu sunt straina. Ca si ei. De ce eu sa ramân si ei nu?
- Pentru ca sunt egoista si tu îmi esti draga, si ma gândesc numai la mine. Si visez sa mergem o luna întreaga în State, pe cont propriu si sa ne facem de cap.

Râdem si ne amuzam în noapte. Acum a prins un pic de ranchiuna pe EL pentru ca îi rapeste ei din timpul pretios pe care si-l petrecea cu mine. Ma suna draga de ea, înainte de a bate la usa, ca sa ma întrebe daca sunt singura sau cu EL.

Deci... dupa trei ore de povesti si chicoteli în bucatarie nu mai am somn. Ea ma vede, croitoreasa de lux, ìntr-un cartier de pijos... adica tâfnosi din Barcelona, unde voi càstiga bani cu duiumul. Pentru ca zice ea, viata de îngrijitoare nu este de mine. Eu îi tot spun sa se lanseze iar cu un cabinet medical, pe oriunde si sa ma ia de asistenta, secretara personala, dama de companie... fie ce o fi, dar sa fie cu contract. Deocamdata spune ca nu este într-o situatie financiara multumitoare pentru acest pas, dar oricum nu se va da batuta.

NEBUNULE... sunt tot pe ... clipurile cu Cafe Deko. Uita...nici nu mai pot sa ma analizez, d-apoi sa fiu serioasa. Ma gândesc la ... desi nu mi-a lipsit nici astazi, dimpotriva... a fost la tope. Nu am sa dau detalii, fetelor pentru ca voi sunteti la serviciu când ma cititi. Stiu doar ca zilnic nu face rau la sanatate, dimpotriva.




asta ca sa va distrati si voi, gagicilor. Eu am sa mai pun acum câteva clipuri de la astia si am sa ma delectez cu un Martini. Nu stiu al câtelea astazi, dar nu ma afecteaza pentru ca pun 7-8 cuburi de gheata. Sunt orele 1:30 si ma trezesc la 8, in punto sa continui batalia cu zilele si cu comenzile. As fi putut sa cos mai mult, dar si Amaliei îi datorez timp pentru sincera ei prietenie. Mâine am sa-i fac si ei retusurile la rochite, pentru ca sa fie eleganta în excursia în Caraibe. Vreau si eu. Puteam si eu. Taci proasta... tu trebuie sa muncesti. Ai si asa destula adrenalina în viata ta. Zi mersi si comporta-te decentemente. Ma rog, în limita posibilului.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario