jueves, 20 de enero de 2011

Pàna când va exista o femeie frumoasa, va exista poezia

- Doamne ce sexi esti în camasuta asta alba de satin cu cravata neagra
- Sexi dar nervoasa de crap. Am fugarit vestele de barbati. Uite ce urât arata. Este prea decoltat la spate din cauza ca mi-ati croit prea scurte vestele. Nu merge treaba asa, în doua case. Eu am nevoie sa ma concentrez si de fiecare data când va dau de lucru pentru acasa pot sa gresesc în aprecierea marimilor. Uite pantalonii. Nu pot sa-i fac. Mi-ai croit patru bucati partea din fata si nu am partile din spate. Asa ma enervez si-mi consum energie inutila înjurând.

Cocosul mi-a tinut jumatate de ora de marketing în bucatarie. Eu cu privirea pierduta ma gândeam la solutiile problemei.
- Vorbesc cu peretii. Nu esti niciodata atenta la mine.
- Îmi place sa te ascult lansat în vorbarie inutila. Eu ma gândesc la solutia practica.

Dus a fost cu laptopul meu. Eu am gasit solutia si a iesit bine. Nu am fost în stare sa mai cos dupa zece seara. O baie fierbinte, o cina prea abundenta cu Cristina (slaninuta prajita cu cartofi pai si cu varza murata- perfecta pentru o cura de slabire). Motanul se agata cu ghiarele de ciorapii mei, în timp ce cos. Catelusa, de sub scaun, îsi culca botisorul între picioarele mele. Muzica care-mi urla în urechi si telenovelele la care se uita nora mea, care ma enerveaza la culme.

Chiar si asa cu nora mea în casa pierd ore pretioase în bucatarie, povestind cu señor. Ea nu stie spaniola si de fapt nici cei din familie nu-l înteleg cu vocea voalata. Asa ca, stând ca pe ace si cu mintea la croitorie ne-am pus sa ascultam poezii. Mi-am coborât laptopul si i-am dedicat o jumatate de ora din timpul pentru care dealtfel mi-l plateste cu darnicie. Ma iubeste, ce a face cu mine?

Sunt înca în camasuta de noapte si capot. Catelusa Lassie, cu care s-au procopsit copii, doarme ca capul pe bratul meu stâng. Marta este în fotoliul alaturat. Nora mea a coborât sa faca mici cumparaturi, asta daca va fi deschis magazinul, fiind sarbatoarea de San Sebastian aici, patronul orasului. Vrem sa facem un tort de ziua noastra, pe mâine. Eu ar trebui sa urc la cusut, dar astazi de dimineata prea m-au asaltat toti.

Am strâmtat prea tare rochita Amaliei. Nu o poate îmbraca. Sunt cu capul nori. Din cauza LUI. Melodia aceea cu Release Me... exprima perfect starea mea psihica. Ma agit cu croitoria pentru ca îmi provoaca acea stare de euforie creativa. Stiu ca este greu pentru începatori. Si norei mele îi arat de doua ori si face pe dos. Te poti însela cu atâtea parti de dos. stânga, partea care se va vedea la final. Este palpitant. Tiparele trebuie ajustate dupa fiecare corp în parte. Sàni voluminosi, burta care trebuie mascata, fusta mai lunga pe partea din spate, pentru ca fundul mare o face sa urce prea mult. Are dreptate cocosul fara glas ca este prea putin platita munca asta ingrata. Trebuia sa cer eu mai mult, dar nu am avut cojones.

Frumosul a revenit pe la 23:30. Suparat ca i se distruge un cauciuc si trebuie sa-l schimbe acum, ìn noapte. Eram sus, la mansarda, unde dorm pâna când este aici nora mea. Caldurica. Eu culcata în camasuta neagra, cu capul în bratele LUI. Ma uitam la fata lui în timp ce vorbea atât de suparat pe urmatoarea cheltuiala neprevazuta. Ma întrebam de ce am eu parte numai de persoane cu resurse financiare limitate în jurul meu?! Toata viata acelasi text. Nu avem!!! Nu putem!!! Nu ne permitem. Masina care avea parte de minimum necesar. Cauciucuri folosite pâna la epuizare. Reparatii facute numai pentru ca sa mearga biata masinuta. Mi-era mila de EL , dar nu prea. Daca tot ma mângâia am uitat de probleme. Ne-am descarcat energiile negative. Trag pe EL în speranta ca ma voi plictisi sau invers. Poate ma voi satura de problemele noastre si voi trage linie. Puteam sa ma duc cu Amalia sa ne distram la Multicine si la restaurantele de pe acolo. Eu? Ca proasta la munca, asteptându-l pe EL. Nu ca mi-ar parea rau, pentru ca este din plin rasplatita asteptarea, dar parca las viata sa treaca pe lânga mine daruindu-mi toata energia numai unei singure persoane. Asa se întâmpla când te îndragostesti. Vrei TOT, MAI MULT, pâna când obosesti persoana de lânga tine, nelasându-i spatiu. Unde este libertatea mea din vara trecuta? Acum EL stie ca vine si pleaca când vrea. Sunt umarul pe care se sprijina.
Sunt umarul si stâlpul pe care se sprijina toti din jurul meu. Si culmea este ca înca nu ma doare si nici nu am spatele încovoiat de poveri. Hai... GIULIA. Doua picioare în fund. Te-ai destrabalat în dimineata asta cetoasa. La munca.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario