martes, 25 de enero de 2011

Straluceste în noapte

Ce bine ma simt dupa doua ore de povesti cu TINE. TU si metge sunteti barbatii cu care pot sa vorbesc deschis. Fara inhibitii. Ma doare spatele. Ma vad întinsa pe o masa de masaj si ma abandonez mâinilor TALE. Si eu as deveni dependenta de aceste minute de relaxare. As pluti si as adormi în doua minute. Dar esti departe si timpul meu este dramuit. Orice mi s-ar întâmpla în viata eu stiu ca TU ai sa fi alaturi de mine. Ca un frate, ca un prieten, ca un suflet aparte. Uneori ma întreb de ce trec orele asa de repede când povestim. As vrea sa te am pentru mine iara TU nu te poti împarti la toti care avem nevoie de tine. Am sa încerc acum sa dorm. Doamne ce relaxata sunt. Adorm pe nesimtite si nu am nici o nedumerire. Nu am dorinte, nu am remuscari, nu am temeri cu privire la viitor. Nu astept pe nimeni. Ascult muzica de opera. Ma poarta un pescarus pe aripile sale peste mari, undeva catre tarmurile Italiei. Ce frumoasa era Toscana, ce amestec de culori, ce case frumoase, ce eleganta. Nu se compara locurile de aici cu frumusetea platinata a ceselor de acolo. Mi-e dor de prietenele de acolo. Mi-e dor de plimbarile de fiecare seara în compania dragelor de ele. Astazi am nevoie doar de amintirea fetelor de acolo. Fetiscane care ma scoteau din casa, doamne si domni mai batrâni care veneau cu drag sub fereastra mea, sa ma invite la plimbare. Au trecut anii. Cu fetele mai povestesc, pe facebook. Pe doamne le-am neglijat, desi ele ar fi atât de fericite sa ma auda din nou. Mi-e dor de serile linistite de pe terasa ta, Antoaneta. Te aud chemându-ma:
- Giulia, vieni a bere un limoncello con noi. Ti aspettiamo.

Vezi, cum ai trezit în mine amintiri? TI ASPETTO TUTTORA. Si tocmai tu spui ca trebuie sa ma uit numai înainte.
Ascult acum Pink Floyd... Hai sa savuram împreuna muzica asta sublima.

Noapte buna, îsi susurata la urechi cei doi pisoi, Pixi si C.
Am uitat sa-ti povestesc de nemernicul de motan care-mi rontaie ciorapii în timp ce cos si daca fac greseala sa ma misc prin camera se agata de picioarele mele. Pe când ma întorc sau mi-a ocupat scaunul sun sta întins pe masuta unde am masina de cusut. Îmi face în ciuda. Se simte si el neglijat, saracul de el.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario