miércoles, 19 de enero de 2011

elibereaza-mi corpul



Am lucrat trei ore pe hainele lui A. Rochie de Burberry, prea mare, dar cumparata pentru ca era la reduceri. Dar cum stiu ca imediat ce termina consultatiile vine sa le ia, pai m-am tinut de promisiune. Da, de unele ma tin. Lasat pe copii sa se povesteasca doua minute pe laptopul care este aici, lânga mine, ca sa-mi urle în cap muzica de pe 40principales. De acolo am si luat melodia lui Agnes, pentru ca peste doua zile este onomastica mea si pentru ca LUI atât de frumos îi pare numele meu. Sunat EL sa ma întrebe daca am nevoie si de altceva decât de vitamina zilnica. Gaina acum pune-te sa cosi de ale tale costume colorate. Nu putea sa stea cumintel si sa nu ma ... la creier. Cum era poanta aia, de dimineata? Ce? Noi femeile nu putem spune: îmi bag P... în toata treaba? Cum zicea acolo:
- Daca nu aveti, oricum gasiti unul cu P, ca sa o faca în locul vostru. Hai sa ma mai distrez un pic cu cei de la cafe deko... asa poate voi avea mai mult spor.
Pup la voi, dragele mele.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario