lunes, 14 de marzo de 2011

The Proposal



mi l-a recomandat GreenEyes... Gio... este delicioasa aceasta comedie!

UPDATE 20:08. Stai confortabil ìn globul tau care te izoleaza de lumea înconjuratoare crezând ca daca tu te ascunzi de probleme ele nu vor putea invada prezentul tau. Niciodata nu mi-au placut telefoanele, mai nou nici netul, pentru ca asa te ajung din urma cu vestile triste. Disparitia unui membru al familiei este întotdeauna dureroasa. Poate mai mult acum când eu am taiat firele care ma legau de parte din aceasta familie. Am impresia ca nu ar mai întelege sincera mea compasiune sau poate ca ar putea parea ipocrita. Oare avem dreptul sa ne alegem alt drum în viata, nu acela care este binevazut de societate în general?

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario