martes, 5 de octubre de 2010

Sunt sanatoasa tun... zic analizele... doar capul o ia razna

Am avut o zi superba.Munca multa, cu drag facuta dar nu...nu de dimineata. Dimineata mi-am petrecut-o alergând. Alergând de la casa mea la a lui sefa. La 8: 35 cu papagalul lui medico. Cumva zburase peste sosea si aterizase în curtea lui Enma. Eu... în bikini si un jerseu scurt... ca sa nu mi-l trezeasca de tot pe señor. Apoi...desculta, doar cu capotul lui señor am trecut strada si l-am salvat pe Charlie...papagalul zburator. Medicul... aproape lesinat de spaima . Irina, sotia...abia iesita de sub dus...cu parul rebel... alba ca varul, copilul, Andreu pe alta terasa de mai sus speriat. Asta e... a trecut. Mai târziu... vazând ca seful nu pleca de acasa am mizat pe buna lui dispozitie si l-am rugat sa ma lase sa listez textele cerute de muzicianul meu. Seful... nesperat de amabil mi-a dat chiar si un pendrive...si mai apoi de pe laptop a încercat sa-mi traga pe CD uri melodiile. Nu-mi merge...iar el nu are internet...Doar pe terasa mai fura semnal de la mine...si acolo era prea complicat asa ca nu am mai abuzat de rabdarea lui... care are LIMITE....

Apoi...am visat si am rumegat împreuna cu Leo probleme existentiale... adevaruri si alte lucrusoare de ale sufletului. Si asa... cu buna dispozitie am plecat la smotruit casa lui Enma. Mi-era rusine ca nu am fost luni... Deci m-am înarmat cu MP3...si chiar daca seful se învârtea prin casa cu ale lui treburi...eu nu l-am vazut si mai ales nu l-am auzit. Am dansat salsa...spalând alte geamuri...alte dulapuri si aceleasi WC-uri. Dar am mai dat si pe acasa. Sa duc cearceafurile la vecina care ma stresase sâmbata si mai apoi sa-i dau de prânz lui señor.

Mai apoi... o conversatie super fierbinte si o vizita a navei spatiale... terminata cu martirizarea imprimantei mele... Deh... s-a dus sa-mi cumpere alta. M-am saturat sa tot apelez la sefi pentru orice scanare sau imprimare. Acum îmi cerea dracul împielitat textul în spaniola.... era prea greu pentru mine care stiu engleza...d-apoi pentru cârliontii lui...

... Pe când a venit Enma... nu ne-a mai ars de alergat sau gimnastica. Am dezbatut conversatia ei...cu surioara din Valencia. Stiam ca aia nu o cauta decât când are gargauni în cap. Si eu care am crezut ca va fi încântata ca avem un motan si ca Marta va veni cu mine la cursuri de dans! Nu... A rumegat o noapte întreaga... pentru ca noua nu ne-a spus nimic duminica cànd am povestit. Nu... ea draguta s-a trezit cu ideea bine fixata în capsor ca motanul îl va deranja pe señor si ca va mirosi toata casa. Si ca ... Marta va face pe caraghioasa la un curs de dans... unde de fapt merg numai mosnegi sau oricum persoane de o anumita vârsta. Deci s-a dus... iesirea mea la dans. Fara Marta nici eu nu am tupeul sa ma duc. Asa se simtea si ea foarte bine si eu si mai si. Bla, bla, bla...

Nici macar nu are rost sa ma enervez. Cunosc personajul si ce are în cap. Sau ce nu are. Si cu ce este sau nu în capul omului nu te poti lupta. Tot ce pot sa spun e ca le dau dreptate sefilor cànd spun ca e dusa cu pluta. Bine... bine... m-am iluzionat. Bine ca nu mi-am cheltuit banii inutilmente cu înscrierea. Si acum pentru ca am suflat-o si pe asta Mikka... am sa-mi iau pastilele de somn... Asa de bine am dormit noaptea trecuta... ca un bebe.

Da... am primit analizele si i-am dat cu ele peste nas medicului meu preferat. Mai trebuie sa o fac si cu doctorita lui señor... Prea m-au atacat ca am sa crap din lipsa de potasiu. Deci... sunt perfecte analizele mele. TOT... nu exista nici un semn de întrebare. I-am si spus...:
- Fa bine si reteteaza-mi Furosemidul...pentru ca numai asa pot elimina peste zi lichidul.

Eu stiam... ca am probleme numai la cap. Trebuia sa ma creada. Sunt tare ca un taur... nascut fara ...outze. I-am spus si lui señor care s-a pus sa râda de nebuna de Giulia. Si acum... îmi iau ramas bun de la Garou... si am sa ma pun sa butonez canalele televizorului...

Da... mi-au cerut prajituri . Seful si medicul. Vai de mine si de mine. Am sa rezist tentatiei unui Dobos...sau orice alta prajitura cu multa crema? Spuneti-mi voi... de ce ma ispitesc toti. Unii cu dulciuri altii cu carne proaspata... si cu zâmbete insinuante?! Ce eu sunt de vina daca si Columbia aterizeaza când tocmai ma pregateam de dusul dupa curatenie. Da... trebuie sa-mi fac un halatel... ca toate persoanele civilizate. E cale lunga de la mine din camera pâna la poarta si nu ne place cànd suna insistent persoanele. Si au toti un nas... de ma prind vesnic pe picior gresit!

Update: 1.35...cred ca abia adormisem de 15 minute când pietroaie dadeau sa-mi sparga geamul. Visam? Na... acesta nu poate fi decât galactica nava spatiala. Ma ridic...sau poate ma rostogolesc câtre geam si ma trag în sus. Doar luasem doua pastile diferite pentru somn, nu-i asa?! Afara... niste càrlionti.
- Ce vrei copile? E dimineata? Mergi la munca?
- Ti-am adus imprimanta. Am iesit din casa cu scuza ca merg sa-mi mut masina... Deja cautam o caramida... poate asa te trezeai!!!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario