domingo, 27 de diciembre de 2009

uno sguardo può durare un giorno

M-am încarcat de energie pozitiva. Am adormit visând ca dansez un tango. Mai simt înca parfumul de femeie. Si ca sa fiu cu adevarat fericita, aseara dupa ce am stat vreo o ora în apa fierbinte, mi-am pus câteva picaturi de parfum. L-am primit cadou de la sefa. Si are un miros îmbátator. Codizia se numeste. Am avut noroc sa dau de un film, vazut si revazut de atâtea ori. ¨Parfum de femeie¨. Magnifica interpretarea lui Al Pacino. Mi-am dat seama cât de mult reflecta starea mea de spirit. Lupt din rasputeri sa gasesc o semnificatie vietii mele si doar nevoile celor din jurul meu îmi dau puterea sa merg mai departe. Si atunci evit sa meditez. Caut sa ascult muzica foarte vesela, sa urmaresc pelicule care sa ma distraga. Dansez, dar e dansul nebunului. Si cum altfel ar putea fi, traiesc închisa cu doi. Privesc ticurile lui Marta si încerc sa înteleg ceea ce nu se poate întelege. Locura.

Singura mea placere, marea . Soarele care-mi inunda camera. Noaptea , zgomotul valurilor care se sparg la tárm. Ciripitul pasarilor. La noi nu e iarna.

2 comentarios: