domingo, 20 de diciembre de 2009

Sarbatori Fericite

Dragilor, mi-am petrecut mai mult de 4 ore, plimbându-ma pe blogurile voastre. Am un stil al meu, încep de la coada, cu Zamfir, care pâna sa fac eu aceasta postare deja facuse alta, mai frumoasa, cu forma fulgilor de nea, cu adevarat interesanta postarea. De la el , am urcat pe blogroll la SimionCristian , care se pare ca a fost si el afectat de gripa ¨umana¨, nu cea porcina, si care sper ca s-a vindecat între timp. Ca un copil mare ce e, Serginiu viseaza la iarna pe ulita. Rappa_ru chiar s-a dat cu saniuta. Pansydra ca de obicei, preocupata de soarta celor necajiti. De Nakudo, nu mai vorbesc, ea nu se multumeste sa-i ajute pe nevoiasii din jurul ei, ci mai cauta pe întreg mapamondul. Mai ai loc în sufletul acela, draga mea? Pe blogul lui Marcu din Delani, am gasit fotografiile pustilor imbujorati . La Marada pe blog, l-am regasit pe Toma Caragiu , în timp ce pe blogul lui Lola, din NY, am regasit frumosul brad de la Rochefeller Center. Si ca sa nu credeti ca numai Bucurestiul are probleme cu dezapezirea, vizitati blogul ei, asa veti vedea ca nici New Yorkul nu este scutit de zapada din abundenta. Vocile din capul lui Little Red îi spun ca nimeni nu va observa cerceii si culoarea noua a parului, dar eu stiu ca e foarte frumoasa, si important e sa se simta ea bine în pielea ei. Mini-Leo si-a adus aminte de copilaria ei, ca si cum ar trecut cine stie càti ani, în timp ce la alta postare îl roaga pe Secret Santa sa nu-i mai aduca iar lumânari, ca s-a saturat. Am vizitat si inimioarele colorate ale micutei Julie, de la care am preluat SpeedTest. Am trecut si pe la Iulia, care are de ce sa se plânga de Bucurestiul prea aglomerat, de trenurile înzapezite, de calatorii abandonati ìn vroia soartei. De ce sa-i faci , doar traim în România, si asta ne ocupa tot timpul, parca asa zice Mircea Badea . Se întreba Iulia ce culoare vor avea urmatorii 20 de ani. Ce-i drept, acestia au fost tare colorati. Rabdare vom ajunge si la ROZ. Ca doar numai pantera Roz ne mai putea da speranta ca se va face ceva cu adevarat util pentru tara. De la Iulia am trecut la Geocer care bineînteles ca are replica la toate, ca doar nu va lasa cititorii Indiciilor fara explicatiile de rigoare. Banuiesc ca nici la batut covoare nu-l întrece nimeni.
Sa nu uit de concursul lui pe blogul de Criptograme si anagrame, care s-a mai îmbogatit cu o categorie Scioglilingua, si care dupa cum am observat chiar acum, a îmbracat haina de sarbatoare. Nu mi-am facut tema, dar sper sa recuperez astazi, asa ca nu-mi scadea nota la purtare. Tare e sever Geocer cu cei care nu-si fac lectiile. Am trecut mai sus pe blog, si am ajuns la draguta de Geanina, ca doar trebuia sa-mi iau ratia de pupici geaninosi, împreuna cu îmbratisarile de rigoare. Mai departe , am vizitat blogul Gamaliei, Ema Pirciu pe numele ei adevarat, care ne implica în dramele sale existentiale, si ale noastre deopotriva, pentru ca nu e usor sa trimiti un pachet în strainatate. Cei drept aici nu a trebuit sa-l duc desfacut , ca sa vada daca nu cumva trimit niscaiva droguri. Dar din România încoace, chiar si la autocar, sotul meu a trebuit sa arate tot continutul pachetului, asa ca nu a putut sa-mi trimita tigari (costa mai putin acasa decât aici). Draguta de Ema a vizionat o pelicula noua, Avatar, si chiar ar trebui sa caut si eu niste imagini, pentru ca Alba, prietena mea s-a decis ca vrea un costum de acest gen, pentru fiesta de vineri, de dinaintea Carnavalului. Pe PaulGabor l-am vizitat, dar înca nu am apucat sa citesc suficient. Stiu doar ca-mi place cum scrie românul din Tarragona.

Am vizitat-o si pe Gabitzubitzu, la care am gasit imagini de iarna feerica, muzica draga mie, versurile lui Nichita Stanescu. Gabitzu a ajuns la aceasta postare înainte de a avea eu timp sa termin de scris si de pomenit pe toti. Dar nu te-am uitat Raza de soare.

Despre EmaHategan ar fi multe de spus. Lucreaza mai mult decât mine, se plânge mai putin. Ea a spus despre mine ¨Brava femeie¨ eu pot doar sa va aduc în atentie blogul ei, scris din inima. E bine ca am întâlnit-o în eter, pentru ca ne plângem una alteia si ne îmbarbatam una pe alta, când suntem epuizate. Facem cam aceiasi munca si stim despre ce vorbim. Salivez la gândul bunatatilor pe care le pune Turdeanca pe masa americanilor din Arizona. Trimite-mi si mie. Ai facut baremi niste fotografii? Sau iar n-ai avut timp?

Am ajuns si pe blogul lui Daurel, datorita caruia am cunoscut-o sau mai bine zis m-a cunoscut Ema. Emotionante amintirile lui daurel din perioada revolutiei. Continui sa cred ca a fost o revolutie, si ca au murit oameni nevinovati, pentru ca noi sa avem astazi alte perspective. Îti multumesc si tie Daurel ca ai avut curajul sa iesi în strada. Mie mi-a lipsit.

Angela Ribus este o persoana deosebita, si blogul ei de asemenea. Frumusetea gândurilor si a sentimentelor sale nu este necunoscuta pentru multi dintre prietenii virtuali. Albul imaculat este propunerea ei ca stare de sarbatoare. CristinaAirinei , este mai norocoasa. Se plimba pe strazile Parisului, împartasind cu noi din frumusetile vazute. Asa e Cristina, cu cât vezi si citesti mai mult, cu atât îti dai seama cât de putin sti. Am ascultat muzica buna pe noul blog al lui CristianLisandru si am promis ca am sa ma uit la filmul lui Horatiu Malaele, Nunta Muta. Daca tot l-a pus la dispozitie pe blogul lui. Le doresc la amândoi (si la Geanina) multa fericire. De scris nu mai pomenesc, pentru ca sunt maestri ai cuvântului. Lui Cell61 îi multumesc pentru povestea palpitanta, pentru noi, mai putin pentru el, care a trait-o. Si bine ca si-a pastrat umorul nealterat, mai ales ca a reusit sa faca 20 de m cu masina în 5o de minute. Lui Carmen din Augsburg îi multumesc de vizita si ma bucur sa vad familia ei fericita. Canguru´ sa nu creada ca am uitat de promisiunea pe care mi-a facut-o. O carte cu autograf, oriunde în lume ma voi afla. Si, da , sa nu uit, pupici Ericai. Si da CalinHera, cu foarte interesantul sau concurs de PA-uri (proza arhiscurta) la care nu am mai avut timp sa-mi dau cu parerea, ca în ceea ce priveste condeiul, nu am tehnica. Salutari la toti participantii la concursul de PA uri. Mai ales lui Leo, ca mi-e draga. Dar asta nu înseamna ca nu sunt impartiala.


Ajnanina si-a pus straie de sarbatoare, un fundal feeric cu zapada. La întrebarile de sfàrsit de an prefer sa nu raspund. Am trecut pe la Adina, am baut o cafea pe grabite si nu am apucat sa citesc povestirea ei publicata de Revista scriitorilor. Felicitari Adina.

Pe Antoaneta nu am uitat-o. Am trecut sa o salut ca sa vad încotro i se vor îndrepta pasii. Si am descoperit ca A are si un chip foarte expresiv, nu numai scrie deosebit de bine. Pacat ca e zgârcit cu scrisul si abia daca posteaza câte ceva. Probabil ca are mult de lucru domnul doctor. Pune mult suflet în tot ceea ce face.

14 comentarios:

  1. Ai fost si pe la mine. Multumesc Giulia, te imbratisez ;)

    ResponderEliminar
  2. Asa e:)...si a fost foarte frumos:)...trebuie sa fac si eu o astfel de calatorie, ca nu am mai trecut pe la toti cam de mult:D...sarbatori fericite si toate cele bune:)

    ResponderEliminar
  3. sa ai parte de cele mai frumoase Sarbatori!
    bucurii, colinde, dulciuri, daruri, surprize, incheieri sarbatoresti si inceputuri promitatoare!

    ResponderEliminar
  4. Nu am terminat postarea pentru ca între timp s-a trezit señor Tomas, si dintr-un motiv sau altul, probabil nepriceperea mea, îmi aparea link la acelasi blog.
    dar am sa continui postarea în câteva minute.

    ResponderEliminar
  5. Giulia, vad ca avem multi prieteni comuni. Si daca numar bine, vreo 5 ditre ei sunt pitesteni. Ce chestie ! Pitestiul asta da lumii cam multi bloggeri, din cate observ. Poate ca ar fi cazul sa mai "suprimam" cativa dintre ei. Ia sa vorbesc eu cu Oana !

    ResponderEliminar
  6. Giulia, ce lista fenomenala :)
    Iti multumesc de vizita si iti doresc un Craciun cat se poate de fericit! Si te imbratisez virtual, cu mult drag.

    ResponderEliminar
  7. la una din intrebarile de sfarsit de an ai dat un raspuns superb chiar prin aceasta postare :)

    ResponderEliminar
  8. @ Geo - prietenii pitesteni îi am datorita tie. Si de suprimare, pai nu stiu daca are Oana atâtea puteri. Sper sincer ca nu!!!

    @ Lola- si eu îti multumesc de vizita. si te îmbratisez cu mult drag.

    ResponderEliminar
  9. @ ajnanina - chiar am vrut sa pomenesc ca m-am îmbogatit cunoscând prin lumea virtuala atâtea persoane interesante. Ar fi prea mult spus prietenii. Dar poate timpul va da raspuns si la întrebarile tale de sfârsit de an.

    Am mai spus-o ca atunci când oamenii încep sa se cunoasca mai bine dispare magia si misterul. Nu suntem chiar asa de draguti cu toate ale noastre la vedere. Prietenii adevarati însa te accepta cu ele cu tot. Cu tot tacâmul.

    ResponderEliminar
  10. Intru greu pe BLOGSPOT, dar merita! Sa aveti bucurii! P.S.daca va foloseste, sa stiti ca-i admir pe toti ce au curaj sa-si caute fericirea; mai precis isi asteapta fericirea muncind.

    ResponderEliminar
  11. Multumesc pentru vizita, pentru prietenie si pentru gandurile bune ! :)

    ResponderEliminar
  12. Foarte dragutz articolul, o recapitulare a blogosferei

    ResponderEliminar