domingo, 27 de diciembre de 2009

Manuel Carasco

4 comentarios:

  1. Am revenit pentru a asculta melodia ce-mi înseninează ziua.

    Pupici geaninoşu peste normă, draga mea dragă!

    ResponderEliminar
  2. ma bucur ca-ti însenineaza ziua.
    Si eu am început cu muzica. si pot sa spun ca mi-a facut bine.
    Avem un soare atàt de placut, dupa o zi de ploaie.
    încerc sa ma încarc de energii pozitive.
    Mi-am început dimineata cu conecrtul Roadcross depe blogul lui Cristian.
    Coincidenta!!

    ResponderEliminar
  3. La noi încă plouă.

    Un concert pe cinste pentru o astfel de vreme.

    Pupici geaninoşi!

    ResponderEliminar
  4. Pupicii tai îmi fac bine.
    Dimineata m-am trezit cu gândul la acel minunat tango din filmul cu Al Pacino. Înca pluteam în bratele unui partener fara chip. Ce-i drept avea chipul tatalui meu, care danseaza exact asa de elegant ca Al Pacino.(mai putin miscarile senzuale).

    Si cum rasaritul soarelui se vede de la geamul meu am avut o stare de euforie. Pacat ca nu am cu cine sa o împartasesc în singuratatea mea.

    Bine ca am blogul la îndemâna.

    ResponderEliminar