martes, 8 de diciembre de 2009

Sunrise in December



M-am trezit la 7.3o astazi , bine dispusa. Cum nu sunt în stare sa scriu nimic decent iau camera de fotografiat si încerc sa surprind ceva din frumusetea màrii. Pe strada putine masini la ora asta, pe faleza nimeni. Am facut aproape doi kilometri pâna la zona saldonar, pe Costa Norte ca sa mai schimb peisajul. Nu e comod sa te plimbi în zona aceea pentru ca nu sunt trotuare decât pe ici pe colo. Dar am încercat sa fac cât mai mult din parcurs pe cararuile de lânga mare. Uneori îi înteleg pe cei de Greenpeace cu legea coastelor. Dar bumul imobiliar a facut ca chaleturile sa rasara cât mai aproape de tarmul marii, frustrându-ne pe noi, ceilalti de farmecul màrii.











8 comentarios:

  1. Am rămas pur şi simplu cu ochii pironiţi pe aceste fotografii superbe...

    ResponderEliminar
  2. @ Cristian -ma bucur ca ti-au placut. Am facut mai bine de 80 de fotografii azi de dimineata, cu prapadita mea camera de fotografiat.

    Si pe mine ma încânta frumusetea acestor locuri. Ma rog, eu le vad si le simt, pentru ca prietenii mei locuiesc aici de aproape 10 ani si nu au fost niciodata sa vada un rasarit de soare.

    Dar eu am un suflet de artist, ca de talent nu ma laud cu mai nimic.

    ResponderEliminar
  3. Ai talent cu carul,mai fata!Altfel nu ai fi surprins cu camera asemenea instantanee.
    Si eu iubesc rasaritul de soare la mare!

    ResponderEliminar
  4. @ Ema- deci abia ce deschizi ochii, deschizi si laptopul. Ca si mine de altfel.

    ResponderEliminar
  5. Superbe, într-adevar. Esti un om deosebit, Giulia.

    ResponderEliminar
  6. frumusete peste frumusete.
    din mare, prin ochii tai.

    ResponderEliminar
  7. Incredibil de frumoase fotografiile !
    "Cum nu sunt în stare sa scriu nimic decent" - aici nu-ti dau dreptate !

    ResponderEliminar
  8. Preciosas imágenes del maravilloso espectaculo de la naturalza.

    ResponderEliminar