martes, 1 de diciembre de 2009

Gianna Nannini, mai vesel

Antoaneta, ai dreptate, mai au si muzica vesela, dar putina.
Si chiar si Gianna Nannini este plângacioasa în celelalte melodii.

Gianna Nannini ¨ Io¨

Io che non ho capito niente
Tu che non mi basti mai
E mi dai tutto
Io che non so fermare il tempo
Tu che non mi vedi mai
E sono dappertutto

Scendi dal mio letto scendi
Scendi dal mio letto scendi

L’amore e’ bello solo se lo fai con me
Allora che ti meravigli

Come l’estate piena di luce
Tornera’ la nostra storia
Ora e per sempre senza grida
Come un bacio
Come la pioggia il sentimento
Spegnera’ la nostra rabbia
Solo una goccia
Sopra il viso
Poi ancora il sole

Io che non so
Lasciarti e vivere
Tu che non mi ascolti mai
E parli a vanvera

Tu che accendi e pieghi il desiderio
Si’ decidi solo tu
Mi fai passar la voglia

Scendi dal mio letto scendi
Scendi dal mio letto scendi

L’amore e’ bello solo se lo fai con me
Allora che ti meravigli

Come l’estate piena di luce
Tornera’ la nostra storia
Ora e per sempre senza grida
Come un bacio
Come la pioggia il sentimento
Spegnera’ la nostra rabbia
Solo una goccia
Sopra il viso
Poi ancora il sole .


În schimb muzica napoletana, siciliana, traditionala da, e foarte vioaie. Dar eu am locuit în centru, Umbria- la hotarul cu Toscana. Gente molto docili!

6 comentarios:

  1. Ce melodie frumoasa! La multi ani de ziua romanilor de pretutindeni!

    ResponderEliminar
  2. scz intarziere numa ce am ajuns acasa am un mesaj foarte important si suna cam asa

    La multi ani!!!

    1 decembrie

    trecut de cateva minute :(

    ResponderEliminar
  3. Da, viva Napoli, ador Campania, la terra dell'amore (c'era una volta:) Am Renzo Arbore si un trio de adolescenti dragalasi din Salerno. Muzica siciliana am ascultat aici varianta jazz, cu Olivia Sellerio, si mi-am cumparat si CD-ul, dar mai toate cântecele sunt de of si de aoleu, mai putin unul de leagan si altul de pescari care ies la pescuit de ton, preferatul meu.

    http://www.chartsinfrance.net/player.php?id=106042044

    ResponderEliminar
  4. @ antoaneta - ma depaseste muzica asta. îmi place ceva ceva din jazz, dar fff putin.

    ResponderEliminar