miércoles, 11 de noviembre de 2009

Uneori ai parte de surprize placute

Uneori ai parte de surprize placute. Profit de jumatatea de ora în care Marta face dus si i-a micul dejun, pentru a-mi bea cafeluta citind postarile prietenilor din lumea virtuala. Asa am ajuns astazi din nou pe blogul lui Daurel, si ... surpriza. Citesc un articol în care parca ma regasesc.

Nu ma asteptam , ca persoane cu un limbaj asa de cizelat, sa aprecieze cele scrise de mine. Intru de ceva timp pe blogul lui, si mi-au placut articolele postate, chiar daca nu am lasat de fiecare data comentarii. Nu ma simt în largul meu în aceasta lume a cuvântului scris. Îmi lipseste aceea usurinta de exprimare si negasind cuvintele simple potrivite, de multe ori ma multumesc doar sa citesc.

M-au bucurat cele scrise de acest domn, pentru ca a citit parte din articolele mele,scrise dintr-o suflare, cu ceva timp în urma. Pentru cei putini, care ma citesc frecvent, parerile mele nu sunt o noutate. Ma bucur mai ales pentru prietenii mei, care nu-mi lasa niciodata comentarii, din timiditate. Mediul din care provin este mult mai modest, si chiar daca-mi spun parerea lor, prin viu grai, niciunul nu îndrazneste sa scrie.

3 comentarios:

  1. Are dreptate Daurel in ceea ce scrie acolo. Si din cate am observat, era vecin de-al tau, locuind la doar 30 Km de Baia Mare.

    ResponderEliminar
  2. Şi eu sunt un fel de "vecin" de-al tău: am copilărit la Herja, iar studiile "preşcolare" mi le-am făcut în Ferneziu. Eram fascinat de "ciocoalde-hazi"!!!

    ResponderEliminar
  3. ma tot gândesc ce este ¨ciocoalde-hazi¨?

    ResponderEliminar