viernes, 27 de noviembre de 2009

Proconsul- Cerul


Proconsul...Cerul
Vezi mai multe video din Muzica

Amicul Geocer a fost atât de amabil si m-a ajutat sa ma descurc în hatisul internetului pentru ca vroiam neaparat sa scriu câteva rânduri alàturi de acest videoclip.

Ma cuprind si acum fiorii când ma gândesc la trupul mutilat al frumoasei mele verisoare EVA, care astazi ar fi împlinit 43 de ani. A murit cu sase ani în urma, într-un tragic accident de masina. Cuvintele sunt prea putine pentru a putea descrie durerea pe care o resimt si acum, în timp ce-mi curg lacrimile. Pot doar sa sper ca exista un loc mai bun în Univers, unde sufletele celor buni ne vegheaza.

Am pus videoclipul lui Proconsul, pentru ca un an întreg nu am fost capabila sa plâng, dupa ce am înmormântat-o. Desi masina lor distrusa, cu sângele lor uscat sa afla la mine în curte. Ascultam într-o duminica aceasta melodie, si atunci am Izbucnit în hohote de plâns. Poate textul nu are tangenta cu iubirea dintre doua surori (verisoare crescute ca doua surori), dar eu asa ma pot doar descarca.

Cu câteva minute înainte am vazut-o pe o vecina de cartier, care trece pe sub fereastra mea. As fi vrut sa-i fac o fotografie, pentru ca seamana foarte mult cu Eva. Dar mi-e jena sa fac acest lucru. Ma multumesc doar sa ma uit la femeia aceasta si sa mi-o închipui pe Eva în fata ochilor. As vrea sa-i spun cât de mult îmi lipseste si sa împartasesc cu ea toate bucuriile si tristetile vietii mele de acum.

Poate ma aude?

5 comentarios:

  1. superba melodie! miroase ai weekend cu scortisoara!

    ResponderEliminar
  2. Minunata melodie!
    Imi pare rau ca suferi asa!
    Nu te amagi cu vecina de cartier, ci priveste inainte! Viata ofera tot felul de surprize!
    Toate cele bune!

    ResponderEliminar
  3. @ marada- tocmai asta ma doare. ca viata mi-a oferit atâtea surprize placute dupa ce Eva nu a mai fost. Si nu a fost alaturi de mine sa ne bucuram împreuna.

    ResponderEliminar
  4. Ajutorul meu a fost asa de minor incat nici macar nu ar fi meritat sa fie mentionat aici. Dar daca tot ai facut-o, iti multumesc. Sper sa te pot ajuta in probleme mai importante decat asta.

    ResponderEliminar
  5. @ Geocer - multumesc. m-am chinuit zilele acestea sa învat sa pun un videoclip tocmai pentru acest moment.
    Si ajutorul tau ,¨astazi¨ a fost binevenit, când aveam nevoie de el.

    ResponderEliminar