miércoles, 7 de octubre de 2009

salutari de acasa

Am fost atăt de ocupata si de agitata în ultimele zile, încât nu am putut sa va salut.
Fiul meu a ajuns duminica seara, dar cu alternatorul distrus si a riscat pe utimii 100 de km, fara lumini. Si era seara deja. Apoi a doua zi am alergat eu sa-mi rezolv problemele.
Am calatorit de luni, orele 17.30 păna azi la 9.30 , adica miercuri.

Mi-am rezolvat pasaportul, mi-am preschimbat permisul de conducere, mi-am cumparat biletul la avion, am fost la dentista care mi-a lucrat si mi-a luat amprentele pentru coronite la dinti, si mi-am petrecut căteva ore în compania prietenilor dragi.

Acum ìi voi suna pe parintii mei.
Acasa, totul schimbat, doar prietenii sunt aceiasi. Iar căinele meu, nu m-a recunoscut.

Maine din nou la dentist si la oftalmolog.

Joia viitoare deja voi fi ìn avion catre Valencia. M-au dezinformat prietenii în Spania spunându-mi ca nu pot calatori cu avionul numai cu buletinul. Se poate.

Si la pasapoarte am dat doar o declaratie, acolo pe loc în ceea ce priveste pierderea acestuia si am platit o amenda de 33 lei si cu taxa de urgenta îl primesc în 3 zile.

Deci într-o zi am rezolvat aproape tot.

Iti multumesc Iulia pentru grija, salutari. Acum e timpul sa dorm, sa iasa oboseala de 2 zile cu autocarul. Prima si ultima data cu acest mijloc de transport.

4 comentarios:

  1. Ai vazut ca se pot rezolva in mod operativ niste lucruri, chiar si in Romania? Nu intotdeauna, dar se mai intampla.

    ResponderEliminar
  2. Sedere placuta si sa te relaxezi cat poti de mult:)...toate cele bune:)

    ResponderEliminar
  3. Hei giulita Pretiosa ...
    ma bucur ca ai reusit in tot ce ti-ai propus si te asteptam sa te intorci cu bine!!!!
    PUPICI ROZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

    ResponderEliminar
  4. Asa-i ca e bine acasa? Iti doresc sa te odihnesti si sa rezolvi ce mai ai de rezolvat.

    ResponderEliminar