sábado, 3 de octubre de 2009

Neprevazutul prevazut

Tema aceasta a fost propusa de Leo în cazul aceluiasi concurs de aberatii pe o tema data, initiat de Geocer.

De fiecare data când îmi fac planuri, care nu depind numai de vointa mea, am parte de surprize neplacute. Vineri pe la prânz, fiul meu trebuia sa înceapa calatoria spre Spania.
Cu o seara înainte, parintii mei nu se aflau în bune conditii pentru a putea suporta fara riscuri o asa de lunga calatorie.

Îmi facusem bagajele cu o strângere de inima, parca simtind ca e prea devreme. Din acest motiv nici nu mi-am retinut deocamdata loc la vreo firma de transport, nevrând sa risc.

Deci, dupa ce am întors problema pe toata partile, i-am sugerat copilului sa vina singur, cu avionul sau cu autocarul, pentru ca era prea entuziasmat, dar l-am intrebat pe sotul daca nu ar vrea sa vina soacra mea în locul lui mama.

Soacra, care stia cât de mult vreau sa ajung pâna acasa, a acceptat într-o clipa, desi abia trecuse peste o criza de pancreas. Copilul meu s-a linistit, pentru ca fusese foarte stresat în ultimele zile din cauza neseriozitatii parintilor mei. Nu vreau sa intru în amanunte prea dureroase si nici sa-mi spal rufele în public. Sunt prea suparata.

Acum sunt cu ochii pe telefon, asteptând mesajele fiului meu.

Si-a facut soacra mea bagajele toata noaptea, dimineata am mai trecut o data în revista toate cele necesare.

Daca si-a pus ochelarii de soare, daca a pus cele necesare sa-mi faca un tort de ciocolata, cum numai ea stie, si pe care-l face bine de pe vremea când eram pionieri.

Acum trebuie sa fie deja în Italia. Poate vor intra pe la Venetia, dar stiu si eu, la vârsta fiului meu, poate ca o vizita în piata San Marco nu este ceva senzational.

Cum am mai spus, eu niciodata nu pot lasa garda jos. Viata nu ma lasa nici macar sa aberez.

Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

7 comentarios:

  1. Of, din pacate asa sunt parintii, ne mai dezamagesc, asa cum si noi ii mai dezamagim uneori. Important este ca baiatul tau o sa vina pana la urma, la cat de mult si-a dorit. iar tu sa pleci cu inima impacata in tara. Drum bun!

    ResponderEliminar
  2. inima împacata voi avea numai cànd vor ajunge aici.

    în rest am facut tot posibilul si degeaba.

    ResponderEliminar
  3. Te pup Giulita ...nu meritai asa ceva ...la ce om esti tu ...
    dar asta-i viata ...hai capul sus ca toate vor merge bine ...ma rog si eu pt. tine ...sa nu mai ai alte surprize neplacute ...
    La noi ploua si e urit ...ma duc la scorpionu meu ...ca iar se uita cam urit ca satu prea mult pe computer !!!
    Pupici Roz si toate cele bune !!!
    Si sper sa ajunga cu bine ...fiul si soacra !!!
    si apoi sa-ti poti vedea de ale tale drumuri !!!

    ResponderEliminar
  4. Eu iti urez deja drum bun spre tara si sejur placut aici.

    ResponderEliminar
  5. Hai, ca nu e necuratul asa de negru sa te opreasca din drum!
    Intr-un fel sau altul vei reusi sa-ti indeplinesti visul!
    Eu iti urez drum bun si sa ti se implineasca dorintele!

    ResponderEliminar
  6. Nu ai mai zis nimic de cateva zile... Sper ca totul este in regula :)

    ResponderEliminar