domingo, 25 de octubre de 2009

Duminica, la lacul Bodi de la Mogosa

Iris, printesa mea.
Ratele salbatice mai plutesc pe suprafata lacului Mogosa, ca pe vremea când aveam 18 ani si înotam sa le prindem.
Iris, nepoata mea, si Miti, cumnata mea
Lacul Mogosa este unul din locurile mele preferate, pe lânga altele multe, la care nu am avut timp sa ajung.
Cu Mircea, sotul meu, si cu Iris. Noi suntem si nasii ei de botez.

Nu m-am putut opri sa nu-i fac fotografii, atâta este de frumoasa Iris.

Cumnata mea, frumoasa si foarte draguta cu mine în toate aceste zile de concediu. M-a ospatat si m-a purtat cu masina peste tot. Multumesc Miti !

Fratele meu, mare amator de iesit în mijlocul naturii, vesnic cu bidoane pentru apa de izvor.
Sanatate, fratiorul meu.

4 comentarios:

  1. Frumoasa Irisa ....
    ce bine ca ai putut savura din toate ...
    Pupici Giulita!!!

    ResponderEliminar
  2. Frumoase poze, frumoasa si Iris... Bine-ai revenit :)

    ResponderEliminar
  3. Pozele acestea au fost facute dumnica.
    De luni s-a pus pe ploaie si numai dupaamiaza m-a prins rusinea si am iesit de sub plapuma, ca sa mai curat niste geamuri.

    ResponderEliminar
  4. Foarte frumos:)...pozele sunt minunate:)

    ResponderEliminar