jueves, 1 de octubre de 2009

Alieni

Povestiindu-i bancul unei ¨dragutze¨, m-a convins sa-l postez. Aviz minorelor. Nu este pentru urechiusele voastre gingase. Aviz prietenilor, bancul nu are conotatii personale.

Due extraterrestri, lui alto e muscoloso, lei tutta curve, atterrano vicino alla villa di due terrestri che, passati i primi attimi di paura, cercano di fraternizzare.
I terrestri offrono loro cibo, poi chiacchierano e alla sera decidono di fare all’amore scambiandosi di coppia.
Cosi’ in camera da letto i due si spogliano, ma per la donna terrestre e’ una grande delusione: l’alieno possiede un cosino minuscolo.
L’alieno pero’ si tira l’orecchio destro e, meraviglia, il suo cosino si allunga a dismisura.
La donna spalanca gli occhi: “Si’, ora non e’ male come lunghezza, pero’ e’ un po’ misero come diametro…”.
Allora l’alieno si tira l’orecchio sinistro e il suo coso si allarga e diventa enorme.
Cosi’ per tutta la notte fanno l’amore.
La mattina dopo i 4 fanno colazione e poi i due alieni ripartono.
La donna allora si rivolge al marito: “Caro, e’ stata una esperienza spaziale… e a te, dimmi, come e’ andata ?”.
“Non saprei, che strane abitudini! Per tutta la notte non ha fatto che tirarmi le orecchie!”.



Doi extraterestri, el înalt si musculos, ea toata curbe, aterizeaza în apropierea unei vile a doi pamânteni ,care trecute fiind primele momente de panica, încearca sa fraternizeze.
Pamântenii îsi ofera bucatele, apoi converseaza si seara hotarasc sa faca schimb de perechi.

În felul acesta, ìn dormitor, cei doi se dezbraca, dar pamânteanca e deziliuzioanata: extraterestrul are o chestiuta minuscula.
Însa extraterestrul se trage de urechea dreaptà, si miracol, chestiuta se lungeste în exces.
Femeie mareste ochii: ¨da, acum nu e rau ca lungime, însa e cam subtire în diametru¨
Atunci extraterestrul se trage de urechea stânga si chestiuta lui devine enorma.
Asa, se distreaza ei toata noaptea.

În dimeneata urmatoare cei patru iau micul dejun, si extraterestri pleaca.
Femeia atunci se adreseaza sotului: ¨Draga a fost o experienta spatiala... si tie, spune-mi, cum ti-a mers?

¨Nu-ti dai seama, ce obiceiuri bizare! Toata noaptea nu a facut altceva decât sa ma traga de urechi!¨

Am regasit bancul pe atâtea site-uri, ca nu am putut sa mentionez sursa.

12 comentarios:

  1. Si mie mi-a placut... mi-as fi dorit sa gasesc si eu unul ok, dar se pare ca nu reusesc :)

    ResponderEliminar
  2. Ce zice Iulia? Ca n-a gasit niciunul care tras de urechi sa devina ok pentru ea? :))

    ResponderEliminar
  3. a râs la bancul acesta chiar si señor Tomas. Nu sunt prea cuminte, nu-i asa?

    ResponderEliminar
  4. Excelent banc.
    Cât despre Iulia, am rămas cu aceeaşi nedumerire ca şi Geocer :D

    ResponderEliminar
  5. Am ras sa ma stric:)))Tare!Iulia,s-ar putea sa caute cam mult pentru unul ca cel din banc:)))

    ResponderEliminar
  6. Off... Unde dau si unde crapa. Am incercat sa gasesc un BANC cu extraterestri, sa il pun pe blog, pentru ca la tema de azi nu prea stiu ce sa scriu...dar a iesit ce ati citit si voi :) am ras si eu, cu lacrimi, de ce a putut iesi.

    ResponderEliminar
  7. daca voi ati râs de v-ati spart, închipuiti-va ca eu m-am dus de càteva ori la toaleta, pâna am reusit sa le scriu( traduc).

    amândoua mi-au placut.

    ResponderEliminar
  8. Bune bancuri! Am uitat de toate necazurile si am ras cu lacrimi!

    ResponderEliminar
  9. Me intreb cine o fi dragutZa ...
    la care te referi ...
    ca te-a sfatuit sa pui bancuri deocheate ...
    in vazul tuturor !!!????
    HI HI HI HI HI HI HI !!!!!!!
    eu ...sint un Dracusor !!!!

    ResponderEliminar
  10. Si as adauga ...
    e buna si gluma
    Iuliei ...
    ca de ...
    sintem pretentioase ...noi fetitele !!
    HAHAHAHAHAHA !!!!!!

    sint curioasa daca ...
    din intimplare ...
    vreuna din neveste
    ar fi sa-i traga de urechi ...
    pe cei ce au citit ...
    cele scrise mai sus ...
    ei ...
    s-ar putea abtine ...
    din ris !!!

    ResponderEliminar