viernes, 9 de octubre de 2009

Concediu, ce e aia?

Dragilor am pasaportul. In mare dintii mi i-a reparat Camelia, draguta dentista, si pe miercuri am si coronitele puse pe dintii din fata.

Sunt foarte obosita, pentru ca umblam pe jos, si casa noastra este destul de departe de oras. Si m-am apucat sa fac si curatenie, cât de cât, pentru ca soacra mea nu poate cu toate.

Va pup pe toti.

Nu am facut fotografii înca, dar promit sa fac. Mai avem multe de rezolvat.

Nu pot sa va descriu linistea de acasa.

3 comentarios:

  1. Ma bucur sa aud ca s-au rezolvat problemele:)...sanatate si toate cele bune:)

    ResponderEliminar
  2. pupici ...am vazut ca ai admis comentariul de la precedenta mea vizita !!!HI HI HI...
    Ma bucur ....ca ai mai intrat !!!
    Siii prea multa liniste ???
    sau e bine ???
    Spor la ce mai ai de rezolvat !!!
    Cu drag ...Teddy

    ResponderEliminar
  3. Mai lasa treburile si bucura-te de concediu!

    ResponderEliminar