lunes, 17 de septiembre de 2012

Nici vara nici iarna nu am somn


Asa de bine ma relaxez dansând pe melodia asta. Îmi misc toti muschii prea munciti la sala. Claudia îmi spune sa o las mai moale. Sa fac pauze mai lungi între exercitii. NU AM TIMP. Ies în graba din casa imediat ce o culc pe Pepita si nu am mai mult de o ora si jumatate la dispozitie sa-mi fac ale mele facute. Sper ca nu am sa fac muschi la umeri si spate. Ma cam durea astazi si atunci m-a calcat draguta de ea. Nu tare ma menajeaza. Asa si vreau. Sunt o grasunaaaa...
si asta are un ritm pe placul meu. Dansez de nebuna prin casa, dupa ce se culca doamna, cu castile pe urechi. Am gasit muzica pe MP3 meu...de pe care copiii au sters muzica mea. Asa ca ma multumesc cu ce am pe acolo. Bine macar ca nu sunt maneleeeee...

Smiley 

Plec de tot, departe de tot 
De tot ce-am avut, dar am pierdut 
Plec departe, plec pe Marte 
Si de-acolo poate poate poate 

Plec de tot, departe de tot 
De tot ce-am avut, dar am pierdut 
Plec departe, plec pe Marte 
Si de-acolo poate poate poate 
Si mai departe... si mai departe 

Nu mai suport, plec de tot 
Imi iau lumea-n cap 
M-arunc peste bord
Plec de tot, n-am servici, 
N-am bani, bat pasul pe loc 
Nici prieteni nu am 
O sa mor singur, singur de tot 
Dar singur de tot 
De ce sa mai stau? 
N-am nici un motiv 
Ma simt inutil, n-am nimic din ce vreau 
M-a cautat norocul, dar nu stia unde stau 
Nu stia unde stau, nu stia unde stau, nu stia unde stau 

Plec de tot, departe de tot 
De tot ce-am avut, dar am pierdut 
Plec departe, plec pe Marte 
Si de-acolo poate poate poate 

Plec de tot, departe de tot 
De tot ce-am avut, dar am pierdut 
Plec departe, plec pe Marte 
Si de-acolo poate poate poate 
Si mai departe si mai deaprte 

Cheloo 

Unde sa ne mai ascundem cand fugim de noi? 
In jur e pace, nu-mi place In suflet port un razboi 
Sunt un salbatic intr-o lume civilizata cu forta 
Si nu sunt genul sa va car torta 
Lumea fuge de cuvinte, deja nimeni nu spune ce simte 
Deci nu mai avem nevoie de cuvinte 
Constat ca sunt plecat cu capul 
Deci sunt normal. 
C-am reusit, m-am relaxat in ultimul hal 
Orice vis devine realitate, daca esti tampit 
Poti fi pus la locul tau cu medicamentul potrivit 
Uitandu-ma pe geam ma-ntorc si plec din nou 
Te invit sa vii cand nu sunt prezenta ta imi face rau 
Prietenii care ma accepta cum sunt ma plictisesc 
Iar pe cei care fug de mine nu ii mai gasesc 
Daca mi-as permite sa fiu cum sunt n-as mai scrie, 
Ci m-as duce zambind de zece ori pe la puscarie 
Gandesc la rece cand inima fierbe, sunt un intrus 
Din propria mea lume ma simt exclus..
Plec departe 

Plec de tot, departe de tot 
De tot ce-am avut, dar am pierdut 
Plec departe, plec pe Marte 
Si de-acolo poate poate poate 

Plec de tot, departe de tot 
De tot ce-am avut, dar am pierdut 
Plec departe, plec pe Marte 
Si de-acolo poate poate poate 
Si mai departe Si maï departe

Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario