viernes, 8 de julio de 2011

Mi-am pus David Garrett. Numai stiu de la care dintre voi dragele mele m-am ales cu el. Ma fascineaza... Muzica clasica combinata cu prelucrari din muzica pop dance. Ma inunda sunetele viorii. Pe la picioarele catarate pe marginea fotoliului trece o boare de aer proaspat. Astazi señor nu si-a dat seama ca stau cu usi si ferestre deschise. Mi-am facut un mojito super diluat. Pe Marta am depozitat-o în curtea sefei. Acolo se sta cu orele în apa si la soare. Eu... nu-mi gasesc locul stând ca broasca tolanita sub razele fierbinti ale soarelui. Uneori ma mai arunc în piscine, chiar si îmbracata, dar numai ca sa-mi racoresc cele fierbinteli ale mintii si trupului. Ma droghez de dimineata cu un tranchimazin si atunci nu mai simt nimic. În primele zile ma adormea, dar odata corpul obisnuit te face doar insensibil. Ma rog... nu-mi alunga poftele trupesti, dar macar nu ma lasa în voia starilor de depresie. Doc spune ca ma comport ciudat. Da... numai sunt euforica ca si anul trecut. Poate m-am închis în mine. Poate numai am curajul sa-mi spun deschis parerea în nici o companie. Sau doar prea putinelor prietene. Din când în când mai fac piruete prin casa cu fustita mea scandalos de scurta si cu tricoul exagerat de decoltat. Señor arunca câte o privire si nu se sfieste sa-mi spuna ca toate le am la locul lor... dar as putea sa am ceva mai mari sâni. Ma uit cu ciuda la el si-i spun ca nu toate am fost dotate de la natura cu bijuterii carnale la bust si este cam târziu sa-mi fac operatie estetica doar pentru ca sa ma simt mai bine cu corpul meu. E bine asa cum este pentru anii pe care...
UPDATE: 22:02... Întrerupt El-ul... surprins pe mine cu castile pe urechi, pusa eu pe sotii, vrând sa bârfesc opusii. Hm... petrecusem cu sefii câteva minute si chiar îl luasem peste picior pe seful care facuse o remarca la adresa puicutelor de douazeci si de anisori care se uita numai dupa barbati maturi:
- Asta pentru ca se multumesc cu putin... înca nu stiu SAVURA adevarata pasiune. Se împreuneaza si cred ca un orgasm rapid este ceva celest. Asta daca au parte de ea. Sincer vorbind, cu maturitatea celor multi ani ai mei... masculul trebuie sa fie mai tânar cu 10 ani... asta ca sa fie în buna conditie fizica si sa fie înca destul de copilaros pentru ca sa creada ca este zeu. Chiar si asa... ajunge la epuizare fizica mult înainte de a ajunge FEMEIA... ma refer la adevarata femela... la saturatie. Puiul meu... este deja epuizat.

... Deci întors eu la cuibul meu de nebunii si deschis paginile abandonatului meu blogusor. Vrut eu sa-mi exprim naduful pe sarada asta de viata atât de sinusoidala. Rutina zilnica, certuri, pasionale împacari, mii de cuvinte soptite, ritmuri frenetice...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario