martes, 19 de julio de 2011

Buna dimineata, noua Giu

Se poate respira la noi. Bate un vânticel placut care nu are nimic de a face cu diminetile sufocante din celelalte zile. Am dormit bine, bine de tot. Am reusit sa-mi scot cuiul din inima. Trebuia sa tai raul din radacina pentru ca sa-mi pot vedea de viata. Medicamentele din ultimele zile abia ce m-au lasat sa lacrimez din când în când. Cred ca saraca sefa nu ma mai suporta. Alte prietene nu am stresat. Am încercat sa evit compania oricui... tocmai pentru ca sa nu ma lamentez. Poate si pentru ca în seara despartirii, dupa plecarea lui, la Sexo în NY...Carrie tocmai îsi înnebunea prietenele cu aceleasi patetice lamentari. Punct si mai departe. Pentru ca sa pot sa-mi vad de îndatoririle zilnice am nevoie de calm si de stabilitate. M-a ajutat mult si conversatia cu D, toata dupa amiaza de duminica, care mi-a amintit de noptile dulci petrecute în bratele lui de abanos. Am râs, ne-am confensat si ne-am dat câte un bobârnac. Nu înseamna ca l-am uitat... doar l-am pus acolo unde îi este locul. Sertarasul cu amintiri... cu tot ce a fost frumos sau penibil. Cu tot. Asa nu voi mai putea suspina, pentru ca am sa-mi aduc aminte si de toate momentele care nu mi-au placut, dar le-am acceptat pentru ca a fost un al naibii de bun amant. Ce-i al lui... e al lui. Acum nici macar nu ma mai intereseaza amorul. Se pare ca ai nevoie de o doza puternica de romantism ca sa sti cum este. Dar... dar... Noi femeile am avea nevoie de doi sau trei barbati în jurul nostru... tocmai pentru ca sa ne faca fata atunci când vrem noi... si nu invers. Nu s-ar fi întâmplat niciodata cu el sa nu vreau... dar costa al naibii de mult si rasplata la final era pe zi ce trece mai apatica. Deci...concluzie fetelor. Nici cel mai macho barbat nu este chiar asa de macho cum se crede.
Eu mi-am intrat din nou în drepturi. Adica: pot sa ies în oras când vreau, pot sa merg pe plaja fara sa-mi faca cineva nazuri ca acolo sunt barbati si poate vreau sa vad si alti bicepsi, ceea ce era totalmente fals... pentru ca numai barbatii gay sunt frumosi...asa ca nu merita nici macar minimul efort sa-mi arunc privirea. Si apoi de când un barbat este interesant numai daca are un corp frumos? Ma intereseaza daca are ceva în tartacuta... ca de rest deja m-am convins. Concluzie: ce e frumos este periculos... pentru ca considera ca merita totul.
Ma simt bine în pielea mea si asta tocmai pentru ca mi-o spun femeile. Sora cea tânara a lui metge mi-a spus ca nu arat mai mult de 39... asta spunând tot ele ca înainte aratam de 60. Ieri, o alta prietena, venita în vacanta mi-a spus ca arat fabulos. Ce-mi mai trebuie? Cearcane si ochi înrositi de lacrimi? Nu am sa ma îmbat cu apa rece... dar nici nu am sa ma las doborâta de o iubire unilaterala. Si sa nu-mi mai aduca aminte nimeni ca exista acest sentiment. Este doar o iluzie...
Hai sa mai fumez eu o tigara si sa-mi plimb privirea peste gradina mea. Am facut ieri curatenie generala printre plante. Am taiat tot ce se putea ca si cum taiam raul din mine. Si acum parca am alta perspectiva asupra zilelor ce vor sa vina.

2 comentarios:

  1. Servus Giulia. La noi azi a fost răzmeriţă-n cer. Ilie a făcut scandal. Acum s-a mai răcorit şi Ilie s-a domolit.

    Săai parte de o zi faină şi lişte în suflet.

    ResponderEliminar
  2. dragul meu auzisem eu de la seful ca s-a suspendat un meci de fotbal din cauza fulgerelor. Uitasem de Ilie... Ma bucur ca m-ai vizitat.
    Noa servus si toate cele bune pe la tine în ograda. Pup copilasii aceia dulci.

    ResponderEliminar