martes, 21 de septiembre de 2010

Vorbesc în dodii... doar sunt orele 3:10 din noapte

...Mi-am luat cumintica tabletele de somn...dar astazi nu-si fac efectul. Aseara aceiasi doza m-a facut sa adorm în zece minute. A fost distractiva vizita lui Enma în camera mea, pe la orele 23:00. M-a scuturat pentru ca sa-mi spuna ca la televizor dau ecranizarea cartilor pe care le citim. Ma rog...ea. Pentru ca eu abia am ajuns la primele 50 de pagini, în timp ce ea a terminat si al doilea volum de 500 de pagini. Da... eu când iau în mâna cartea ...señor vrea conversatie. Asa ca mi-ar ramâne seara sau noaptea. Voi ajunge si la faza aceasta de luni în colo, când sigur nu voi mai avea internet. Astazi ma mai lafai cu scrisul. Nu de alta dar m-a citit doamna Maria, profesoara de matematici de la facultate... si mi-a spus ca am talent si multa sensibilitate. Deci...hai sa mai scriem ceva...sub influenta somniferelor, a ochilor frumosi ai lui Carlos, a oboselii(!!!!) si uite chiar si un vermuth mi-am pus. Cârliontat împielitat... iar am de strâns pietricele din curte! Sa-mi umplu cutiuta de comori. Nu vrea si nu vrea sa ma sune.Spune ca mai sunt destule pietricele pe strada si asa este mai romantic. Asta daca vine prea târziu si nu vrea sa sune la poarta. Astazi pe la orele amiezii, veneam de la munca din casa Enmei- Bine transpirata si bineînteles nu în cea mai buna forma estetica. Îl strigam pe Pixel prin curte... ca deh...ramasese dragutelul pe afara, sa mai dea o raita prin cartier. De peste gard... Carlos:
- Giulia...abia ce te-am sunat si nu mi-ai raspuns!
- Amor, stii ca daca nu sunt în casa...nu functioneaza sonerii si telefoane. Deschide tu usa.
Ne-am ametit în povesti si cafele, vreo o ora si jumatate. De data asta nu l-am împartit cu señor Tomas, abia la plecare i-am dat voie sa-l salute... Am împartit frateste ratele salbatice pe care mi le-a adus joi noaptea si dus a fost...cu laptopul meu. Avea copilul de repetat din nou melodiile acelea si cum eu i-am cerut sa ma debareseze de tentatia ecranului alb cât mai des posibil... împartim. Ne prosteam si am zis ca ar trebui sa scriem împreuna cartea asta. Ha, ha. Ce smechera sunt...ziceti voi... dar el le are macar cu gramatica si cu metaforele. Si apoi ar fi tot hazul sa povestim experientele noastre... Pe ale lui le cunosc...dar el pe ale mele nu. Stie ca este UNICUL... V-am spus ca nu am crezut ca-l voi avea atâta timp , si apoi imediat dupa aceea am cunoscut un alt drag prieten al meu... la care pur si simplu nu am putut sa renunt. Dar acela stia ca nu este unicul...cum si eu stiam de celelalte ¨obligatii¨... haha. Da... am sa-l regret pe chat. Chiar si din Madrid ne povesteam aproape la doua zile, câte doua ore... când avea programata relaxarea dupa studiu. Marti chiar a fost la Castellon...si de cu o saptamâna înainte planuia revederea... Lucrurile nu au iesit bine. Facuse calatoria pentru prelungirea vizei de sedere.... fara succes. Încurcaturi birocratice...si suparat nu a mai coborât la mine...sau mai bine zis la ¨noi¨. Râdeam si ne prosteam abia cu o seara înainte... cum sa ne programeze. Suparat cum era...la lungile mesaje nu i-am raspuns cu o gluma... ce-mi statea pe limba... (sa se însoare cu o spanioloaica... si-si rezolva mai usor problema). Sincer... e nedrept sa nu poti munci, locui, studia unde ai chef. Granite, legi... Desi de cei din domeniul lui este mare nevoie. Problema este ca mi-a ramas dator cu miles besos. Si apoi ne planuisem din nou o seara de mojitos... mariscos... si alte dulcegarii muzicale si carnale. Doar el venea înfometat!!! Altadata!

... Deci ramasesem la drac împielitat! ...am cautat traducerea în spaniola a expresiei...îmi dà ...el terror... mierda de traducere mot á mot. Asta e... Oricum... întelegeti despre ce este vorba. Ma ameninta dupa amiaza ca am sa platesc în curând pentru ca ma fâtâi prin fata lui cu leggingsi... Cica era bolnavior puiul...(asta o stiu de acum o saptamâna, când cu febra m-a dus la Castellon. Cica se pune el în forma si-si va lua partea. Se pare ca s-a vindecat pâna pe seara si acum ma oblojesc eu. Asta este... daca te joci cu tineretul. Si apoi eu sa dorm acum!?

... Munca? Cât am putut duce astazi. Cu castile pe urechi... munci ingrate, migaloase. Trei ore în casa lui sefa si altele patru la mine în bucatarie. Spalat pereti de faianta, desfacut usa de la cuptor...pentru ca aveam scursuri pe geamurile interioare si degeaba spalam pe unde era posibil...nu arata bine. REZULTATUL? Pai ...desfacut si s-a rupt balamau putrezita care unea usa interioara cu cea de sticla exterioara. Efecte? Pai nicicum nu mi se mai potriveau surubirile de unire. Solutia...o gaura data cu cel mai mic burghiu din casa lui seful... mult mai mare decât aveam eu nevoie. Unit cu chiu cu vai cele doua usi... si deja sunt convinsa ca va arata si mai rau dupa prima mâncare facuta în cuptor. Abia ce am trecut un burete umed pe deasupra...s-au si înfiltrat siroaie de lichid. Concluzia: de asta cica se schimba asa de des electrodomesticele... pentru ca au viata scurta. Si doar este marca buna vitroceramica si nici nu are mai mult de cinci ani. Am ajuns deci sa frec numai prima jumatate de bucatarie ... în cele patru ore si jumatate. Asta pentru ca am facut munci migaloase. Nu le-as fi facut... dar aveam chef. Poate din cauze tigarii pe care am fumat-o cu impielitatul. Sau poate pentru ca atunci când am chef... nu ma opresc decât cu greu. Si apoi aveam muzica buna, mi-a trecut lenea aceea bolnavicioasa... de când am hotarât sa accept ca FUMATUL îmi da aproape aceiasi placere ca si sexul si ca si muzica. Sau chiar mai mult? Na... Fumez eu acum, ìn acest moment din noapte ...din cauze independente de mine. Obosita... adorm mai greu decàt de obicei. Cred ca nu-s normala.

... Mâine... o cafea cu prietenii britanici...la 11.30. Vreau sa mi-i fac buni prieteni. Sunt persoane de exceptie...si eu voi fi nevoita sa vorbesc numai engleza britanica .... Ce bine. Facut eu negocieri bune saptamâna aceasta. Casa si masa...la batrânete...daca personajul va ramâne singur pe când nu voi mai avea eu de lucru. Contractat eu toti iepurii pe care-i vâneaza...gratis... de împartit cu prietenii si familia mea. Cred ca pe nas îmi vor iesi...când ma gândesc la belitul lor. Dar ce nu faci tu pentru ai tai. Planificat pe sâmbata o cina la restaurant ...plateste el chiar daca ne prefacem sa nu suntem împreuna, si o cina romantica în casa lui duminica...cu carne fripta în semineu. Ce-i drept se poarta foarte galant cu mine în ultimele saptamâni desi nu ma iubeste... Luni cina nocturna la el si am fost servita si rasfatata. Si apoi... chiar ne-am promis ca ne uitam numai la film... îsi pusese capsorul în bratele mele...si era asa de frumos... De m-ar iubi ar fi altceva... asa doar suntem prieteni chiar prea buni. Si apoi... m-a adus acasa marti de la cumparaturi. Stie sa fie al naibii de dulce si de atent. Si... e bogat! Aseara i-am dat eu cina... sa si-o duca acasa. Ne respectam spatiul intim si povestim pe sleau tot ce ni se întâmpla. Pe Carlos nu este gelos...desi l-a vazut în fotografie...dar pe celàlalt fiind cu 17 ani mai tânar decât el... hm si ìl cunoaste personal... da. Acum las ca mai vedem noi cum e cu promisiunea.... casa si masa gratis... A zis ca este parolist. L-am întrebat daca va fi valabila oferta si peste zece ani...pentru ca eu am de gând sa-l tin pe señor în viata toti acesti ani? A zis ca da... si ca ma va lasa sa si cos în casa lui. Parole, parole, parole.... uneori spuse cu buna credinta. Ce-i drept este o persoana foarte placuta...si mai bun decât recunoaste el. Cum ar fi fetelor sa fiu eu întretinuta? Sa merg la plaja când vreau si sa ma plimb cât încape. Banii ce i-as câstiga...ar fi ai mei... si cum îl cunosc si câte un concediu elegant ar mai fi pe an. Cum ti-ar fi, Giulia? Sa mergi la Paris, Londra, Roma... într-o companie placuta? Nah... Pâna pot munci... eu vreau sa fiu libera ca pasarea cerului. Si apoi... exista un drac împielitat... care mi-a spus ca ma iubeste. Suna ciudat! Suna extrem de ciudat! Si draga mea suna ciudat. Si mi-esti draga suna ciudat în urechile mele. Stiam ca sunt iubita si acasa... dar nu mi se spusese. Si e asa de placut sa ti-o spuna cineva devenit si tie drag.
... Îmi suna zilnic telefonul. Companiile telefonice sa-mi ofere servicii de internet. Sa stiti ca astia sunt vorbiti...sau se spioneaza. Daca un client pleaca de la o companie...imediat intra pe fir cealalta. Freaky... Da, ar trebui sa dorm, nu-i asa?! Ma tenteaza o înghetata... am patru soiuri... cu topping de ciocolata si caramel. Yammy, yammy... hai sa ma rasfat. Doar mi s-a spus ca as putea chiar sa pun carne mai multa pe mine. Cica place carnita! Sa-l ascult sau nu pe împielitat? Estaba enamorada...como una niña... este textul melodiei care tocmai a început. Pai... sunt? Dar de cine? Ca toti sunt superbi. Fiecare în felul lui... Deci... nu-mi luati nici luna lui Octombre. Singura care m-a suparat... este departe... si este frustrata. Bogata si rau frustrata. Eu i-as spune si motivele... dar prefer sa ìnghit. Asa ca ... taci, zâmbesti si sufli... supararile...Mikka. Multumesc de sfat...

... Mi-am adus aminte de Mira...ucraineanca, prietena lui Irina, sotia lui medico. Spunea ca venirea unui animalut la casa ta este semn de bun augur. Aduce energii pozitive la casa. Si animalul simte persoanele si sufletul acestora. Asa o fi... desi în momentul acela... am fost admonestata de fiica lui señor, cea din Valencia...( în paranteza spus... are sapte pisici în casa sau mai bine spus garajul ei, dar probabil ca alea sunt proaste si fac multa mizerie) si apoi... ideea cu dansul i-a parut deplasata...cica Marta ar fi facut pe ridicola. De asta nu ma mai duc la dans...desi as putea înca sa-mi platesc înscrierea pâna pe data de 29...dar parca nu-mi vine sa risc... Enma spunea ca e dusa si ca în oricine sa ma încred...mai putin în ai ei. Deci... cântaresc eu situatia si ... între timp dansez salsa cu castile în urechi....

...Deja am spus prea multe... mai putin despre cel care-mi sta ... în sertarul prafuit al inimii. Si pentru care voi simti întotdeauna aceiasi iubire plina de admiratie, aceea iubire care-ti face rau. Doare...si atunci te daruiesti si faci compromisuri lasând inima pe dinafara. Te protejezi... sau protejezi pe acel cineva de TINE... cea adevarata. Desi... TU.... BARBAT frumos ma cunosti mai bine decât toti ceilalti. Ei...cunosc ceea ce am lasat sa se vada. Tu stii TOT... si-mi esti alaturi... chiar si fara cuvinte. Iubirea este posesiva si daunatoare. Taie aripile si invadeaza spatiul intim al celuilalt. Si apoi iubirile imposibile ...sunt chiar imposibile.

2 comentarios: