jueves, 1 de julio de 2010

Soare mare, stralucitor... sfera incredibil de atragatoare

Dincolo de lucruri, dincolo de asteptari, dincolo de mine si de mâinile împreunate peste mine, este nelinistea aceea care te domina . Alerg... catre soare apune. O sfera uriasa care este mai mare si mai stralucitore decât de obicei. Poate vrea sa ma absoarba sa ma transporte catre lumi necunoscute mie. Unde nu exista nimic material. As putea sa ma las absorbita, dar ma opun. Cei din jurul meu mai au nevoie de mine. Macar pentru ziua în care iau salariul si le transfer lor banii. Pentru ca asta este rostul meu. Si pâna când avem un rost pe lume... existam. Suntem utili.

... Am prins-o cu greu din urma pe Enma. Iesise înaintea mea si... smechera si-a pus castile cu muzica. Muzica ei... criminali, rasisti... ce gusturi si la Cristina mea dulce, dar cred ca a înregistrat melodille la gramada . Adidasii ei alergau si eu nu le puteam lua urma. Cunosteam doar traseul si stiam ca ienvitabil ne vom întâlni si ne vom lua de mijloc, râzând. Da ... pentru ca dupa un kilometru eram deja capabila sa râd, sa dansez si sa zbor pe deasupra apelor, planând lin... ca si pescarusii. Nimic nu mai conta si nimic nu mai conteaza la ora asta. Mi-am facut pe astazi jocul. Mi-am darâmat azi înca un zid. Un zid pe care-l construiesc zilnic si pe care seara îl darâm. Lumea nu s-a schimbat... doar eu, ma schimb. Mi-e dor de o Giulia plasmuita în închipuirea mea. Exista undeva în alte lumi paralele. Încerc sa-i transmit din experientele mele, ca sa stie sa aleaga neghina de grâu. Dar ajunge Giulia asta la concluzia ca nu exista ìn lanul ei numai neghina... si doar câteva spice de grâu, dar si acelea atât de firave, încât nu au reusit sa se dezvolte si au ramas în starea acea de coji fara continut. Eu sunt floarea albastra din lanul din fata casei bunicii. Eu sunt floarea de mac, rosu aprins, petale catifelate... luate de vânt. Eu sunt lanul întreg. Eu sunt neghina din lan si poate ceilalti sunt cele câteva firave spice de grâu. Cum as putea sa fiu altceva? Cum as putea sa ma nasc din nou sa fac lucrurile bine. Atunci poate ca mi s-ar întâmpla si mie numai lucruri bune. ...
Alerg catre soare apune. Soare mare, soare rosu... ia-ma cu tine dincolo de munti. Ia-ma cu tine si nu ma lasa din bratele tale. Si lasa-ma sa ma cuibaresc la sânul tau, sa uit... sa uit... sa uit.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario