jueves, 8 de julio de 2010

N-AI NEVOIE DE FOARTE MULTE....ca sa fii FERICIT- Dinu Olarasu



Stiti voi ... cine sunteti, dragii mei.... multi, putini..., eu va multumesc ca sunteti...atunci când am nevoie de voi.

Update 18:30... astazi am fost eu însami... datorita tie... stii, nu-i asa? Am muncit bine, m-am prostit cu Enma... care mi-a spus ca de obicei: Vete a la mierda... adica, pentru voi dragele mele... du-te în moasa ta... ca sa nu traduc altfel. Dupa care, râzând a recunoscut ca nu tine minte sa fii spus cuiva atâtea palobratos câte mi-a spus mie în acesti aproape 4 ani de când ma suporta. Iar eu, ca de obicei...am pupat-o pe umar, în semn de multumire pentru ca mi le spune în fata.

Sunt maltratata de catre sefii mei. Off, off, off... grea e viata mea. Acum astept sa-l culc pe señor si pe Marta. I-am avertizat ca am de gând sa fac o lunga plimbare... SPRE casa ...dinspre San Jordi, unde merg sefii sa cineze. Fiind cam 14 km... pai ma vor lasa undeva ... la 6-7 km de casa. Adevarul este ca pot sa am viteza catre o directie data... destinatia finala cum s-ar spune, în schimb ma oboseste idea de a merge 3-4 km dupa care sa ma întorc. Voi încerca sa alerg... dar nu-mi promit nimic, cu atât mai putin voua.

Sefii trebuie sa-mi cumpere tricou al nationalei... sau macar un steag pe care sa-l pun la fereastra, daca vor sa câstige ai nostri. Pentru ca echipa Spaniei... este si a mea. Deci... sa-si scoata din buzunar euroii si sa faca bine sa ma doteze. Daca Spania câstiga Cupa Mondiala... am amenintat ca voi trimite e-mails ...la antrenorii echipelor din Europa...stiu eu...poate chiar din lume... sa ma adopte, sa-mi dea cetatenie, sa-mi dea un loc de munca bine platit, casa si masa gratuite, vacante platite si ceva bani la pensionare... pentru ca acolo unde merg... aduc noroc. Seful... nu mi-a promis nimic... pentru ca e zgârcit, dar a spus ca daca câstiga Spania, ma lasa sa mai locuiesc un timp în Spania. Deja e ceva. Ai sefu, sefu... !!!

19:25.. facut 300 abdominale... sunt eu... Giulia. Le-am facut aici...în comedor si acum am sa-l culc pe señor... pentru ca sa pot iesi din casa la 20:10. Marta si ea la culcare. Asta e... Giulia azi va misca...aerul din jurul ei si va trebui sa si înoate la întoarcere. Deci... familion...la culcare.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario