jueves, 27 de agosto de 2009

Sunt unguroaica


Am scanat acest articol, scris si publicat în Italia, acum trei ani. ici pe colo, redactorul a modificat cele scrise de mine ( nu scrisesem de Antonescu, de Tamerlan, nici Baia Mare nu are 250 ci 150 de mii de locuitori). Nici sotul meu nu sufera de plamâni, ci sufera de o boala banala, dar incurabila, spondilita anchilozanta.

Esenta este însa, ca eu sunt unguroaica, si iubesc România. Ma înfior la auzul imnului maghiar, cel mai frumos din lume, neschimbat din 1903. Dar ma înfior si la Balada lui Ciprian Porumbescu si la Rapsodia Româna a lui Enescu.

Deci ce sunt eu ?

5 comentarios:

  1. esti om, esti femeie, esti o fiinta minunata, cu darul de a se adapta si puterea de a invinge!
    mult succes!

    ResponderEliminar
  2. da, sunt o luptatoare, nonconformista, ma supara nedreptatea, prejudecatile, vanitatea si prostia umana.
    daca as fi asa si cu apetitul, as fi fericita. dar sunt pe deasupra si gurmanda.
    dar se zice ca cei grasi sunt bonomi. Macar de ar fi asa.

    ResponderEliminar
  3. Da, înainte de toate eşti OM , un om de calitate.

    ResponderEliminar
  4. În faţa mea, nu există român şi ungur sau alb şi negru ori liberal şi democrat sau ... Există doar OM sau porc. Dacă e porc, la ce-mi foloseşte că e român?
    Deci, mă bucur că te-am descoperit şi îmi place ce citesc pe-aici. Revin (chiar dacă ştiu că voi ajunge tare rar să fac acest lucru - din păcate, ziua are 25 de ore numai o dată pe an!)

    ResponderEliminar
  5. @ ZamfirPop- multumesc de vizita.Am ceva principii, dar nici pe departe nu sunt o persoana iesita din comun. Poate doar nu-mi expun partile rele. Le tin pentru cei apropiati, care te mai iarta, ca nu au încotro.

    ResponderEliminar