domingo, 23 de agosto de 2009

Fiecare rasarit de soare e diferit


Fâsia de mare care se vede de pe terasa de la ultimul etaj al casei.






Astazi dimineata nu-mi venea somnul dupa ce fusesem sa vad ce face señor Tomas, asa ca mi-am luat cele doua aparate de fotografiat, unul mai slab decât celelalt, si am facut câteva poze. AFS cum ar spune Richard. Am facut vreo doua sute si mi-a fost greu sa aleg care sunt mai frumoase.
Apa marii era asa de calda la 7.30, ca nu m-am putut abtine sa nu-mi scald macar picioarele câteva minute.
Între timp Leo Messi a marcat al doilea gol pentru Barça, ce fotbal de calitate au spaniolii astia.

Insomma, cum ar spune italienii, s-a terminat si ziua aceasta , nu înainte ca Barça sa mai marcheze un gol, prin pustiul Bojan Krkic. Ce echipe si ce sezon va fi anul acesta cu duelul dintre Barça si Real Madrid, care a cumparat asa jucatori de valoare anul asta. Bineînteles ca duelul va fi între noi si Juan, sotul Enmei care este madridist.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario