sábado, 12 de diciembre de 2009

T´insegnero - POVIA (am sa te învat) - ADRIAN

Am sa te învât sa înoti
Asa vei vedea ca marea va sti cine esti când o vei îmbratisa
Si pe undele sale te va face sa dormi

Te voi învata ca a DA e mai bine decât a AVEA
Pentru ca daca nu astepti nimic
Ceea ce-ti va veni vei sti aprecia


Te voi învata ca vei avea curaj
Numai când vei avea frica si ca FERICIREA
Daca o vrei se Gaseste

Aminteste-ti ca zboara doar cine îndrazneste
Spune-i tu, Lumii, cum se face
Spune-i tu, Lumii, cum se face

Da-le un motiv pentru a schimba ceva
Si foloseste ironia, pentru ca ironia te consoleaza
Ce te Intereseaza, fa cum crezi tu,
Si spune Tu la cine vrei Tu... si toata lumea va fi o casa

Te voi învata sa calci si la cei 18 ani îmi vei calca rochia
Am sa-ti prind mâna si cu o trasura te voi purta sa dansezi
Pentru ca voi fi Regele Tau si nu uita,
Ca în cele deciziile umane, un rege se poate chiar însela
Si daca se va întâmpla, te rog sa nu-l uràsti.

Doar asa vei vedea ca fericirea
Daca o vrei se Gaseste

Aminteste-ti ca zboara doar cine îndrazneste
Spune-i tu, Lumii, cum se face
Spune-i tu, Lumii, cum se face

Da-le un motiv pentru a schimba ceva
Si asculta sfaturile, dar dupa aceea fa singur
Si ce te intereseaza, fa cum crezi Tu
Si spune Tu a cine vrei Tu... si toata lumea va fi o casa... casa... casa

Vei avea curaj numai daca vei avea frica
Remuscari si pareri de rau sunt acelasi lucru
Si daca Tu, într-un moment straniu din viata ta
Simti ca începi sa te schimbi
Bine, atunci e momentul....

7 comentarios:

  1. Am vazut Sorolla pe blogul dvs. Superb. Salutari de la un roman din Tarragona.

    ResponderEliminar
  2. @ gaborpaul- multumesc de vizita ta. Te-am adaugat pe blogroll-ul meu. Esti singurul care l-a observat pe Sorolla. Dupa parearea mea este incomparabil. Cred ca este un maestru al luminii.

    ResponderEliminar
  3. Chiar dacă par off-topic: îţi doresc să ai un Crăciun Fericit!

    ResponderEliminar
  4. Am citit de 5 ori, fără exagerare şi plec cu multe învăţăminte.

    Mulţumesc din suflet şi îţi urez zile pline e iubire alături de cei dragi!

    ResponderEliminar
  5. @ Zamfirpop- sa înteleg ca nu vei mai intra pe blogul meu pâna la Craciun?
    Iti doresc si tie un Craciun Fericit!!!

    ResponderEliminar
  6. @ Geanina- traducerea nu este întocmai exacta, asta pentru ca sunt cuvinte care s-ar traduce prin expresii destul de lungi.

    Te asteptam deja de multa vreme pe blog.
    Te pup si te îmbratisez!!!

    ResponderEliminar
  7. Invatam de la altii si facem cum credem noi ca e mai bine.
    Suntem oameni si avem fiecare felul nostru de a fi si de a actiona!
    Toate cele bune!

    ResponderEliminar