martes, 8 de diciembre de 2009

Promisiuni de care nu ma tin

Astazi càutând pe Google , la numele Giuliaszavo mi-a sarit în ochi prezenta mea cu un articol pe un blog de fotbal . Pe post-edit îmi apar toate comentariile lasate pe blogul lui TudorChirila. Am gasit chiar un site Gorila.ro unde e destul sa-mi scriu numele si imediat apar în parte comentariile mele facute pe bloguri. Ce chestie si cu internetul asta?! Ar fi absurd sa ceri un pic de privacy de vreme ce-ti dai identitatea reala. Promit sa nu mai fiu curioasa.

6 comentarios:

  1. Pai da, de asta si eu am optat pentru pseudonim... Anonimatul iti da o oarecare libertate.

    ResponderEliminar
  2. E aproape imposibil să rămâi anonim pe net. Totul ţine de cât de tare te deranjează să afle alţii informaţii despre propria persoană.

    Eu mi-am închis primul blog când mi-am dat seama că mă deranja foarte tare că ofeream informaţii prea personale despre mine.

    ResponderEliminar
  3. @Leo, Cell61- nu sunt o persoana secretoasa. Ce mi-e ìn gura si-n capusa. Si apoi misterul nu prea face parte din personalitatea mea.
    cum am mai spus-o : blogareala este o forma de dialogare cu mine si cu lumea externa.
    un tratament psihologic?!
    ma gândeam doar ca e bine ca nu ma implic în chestii deocheate.
    Am gasit pe google prieteni care se dadeau cu zece ani mai tineri. ha ha!!
    jenant.

    ResponderEliminar
  4. Coemntariile de pe blogul meu nu apar. SIC !

    ResponderEliminar
  5. @ Geo- pe Google apar comentariile mele pe toate blogurile. În parte e foarte bine, pentr ca asa ajung sa vizitez unele bloguri pe care nu le-am pus pe blogroll.
    Deci nu ai scapat nici tu.

    ResponderEliminar