miércoles, 23 de diciembre de 2009

Lettera a Babbo Natale

Draga Mos Craciun,

Poate scrisoarea mea va ajunge prea târziu la tine, dar vezi tu nu prea am avut timp. As vrea sa-ti spun ca eu înca mai cred în tine. Stiu ca nu mi-ai adus de foarte multi ani nici un cadou, asta pentru ca de fiecare data am fost nemultumita de ceea ce primeam. Asa-mi trebuie. Dar eu înca sper ca-mi va veni si mie rândul. Poate între timp vei trece pe la toti prietenii mei si le vei lasa sub brad cadoul la care viseaza. Marta a rezolvat problema scrisului asa cum stie ea. A decupat rând pe rând toate fotografiile cu jucarii din pliantul de publicitate de la Carrefour si le-a pus într-un plic pe care i l-a înmânat Enmei.

Mi-am adus aminte de verisorii mei, care-si faceau cadouri de Sarbatori. Mi-ar fi placut sa existe si la noi în casa spiritul acesta, dar sotul ,cunoscându-ma, a rezolvat dilema cadoului, spunând ca acolo sunt banii, si asa îti cumperi ce vrei si când vrei. Pot sa-ti cer anul acesta sa faci o exceptie si sa-mi aduci si mie ceva, oricât de mic? Daca ar avea macar un carat ar fi si mai bine.

Promit ca anul care vine sa fiu mai cuminte, sa fac cura de slabire, sa ma las de fumat, sa fac sport, sa fiu mai ordonata, sa fiu mai economoama, sa nu fiu invidioasa, sa fiu mai cucernica si sa ascult de cei mai întelepti ca mine.

4 comentarios:

  1. Espero que Papa Noel cumpla tus sueños.

    Feliz Navidad

    ResponderEliminar
  2. Ojala Papa Noel me conceda algunos de mis deseos. Ojala Santa oiga tus plegarias y las mias!!!
    Feliz Navidad a ti también, Javier!!!

    ResponderEliminar
  3. Cam lunga scrisoarea catre Mosu....dar e sincera!
    Primul Craciun ca proaspata casatorita am primit si eu cadou de la MOS.A fost si ultimul!
    Am strambat din nas!

    Si daca va fi doar de 1/2 carat nu o sa fie bine?
    Sa ai Craciun Fericit si la Anu sa te tii de promisiunile de la sfarsitul scrisorii!

    ResponderEliminar
  4. @ Ema- Ai citit jos , la etichete? Sunt promisiuni de care nu ma tin.

    Va fi bine si de 1/2 carat, dar îl voi avea numai cànd mi l-oi cumpara eu.

    ResponderEliminar