miércoles, 30 de septiembre de 2009

Ce scurta-i ¨vacanta mare¨ (tema 7)

Tema de astàzi a fost propusa de Iulia în cadrul simpaticului ¨concurs¨ inventat de neobositul Geocer, si sper sa nu fie o aberatie pentru mine.

Îmi planific de ceva timp mica mea ¨vacanta mare¨. Cum sa fac sa asigur cele mai bune servicii si lui señor Tomas si sa ma bucur eu de câteva zile de vacanta. Toata vara mama si tata au zugravit micul apartament în care locuiesc. Îi rog de luni de zile sa vina. De fiecare data ma lovesc de lamentarile lui mama.

Nu ma simt bine, stau rau cu nervii, nu manânc de 10 zile, mi-e casa întoarsa, mi-e frica de calatorie, tata tàu nu poate suporta o calatorie asa de lunga cu autocarul, mi-e frica sa calatoresc cu avionul.

Nu mai speram sa pot pleca pâna acasa, dar s-a întâmplat neprevazutul. Adrian, fiul meu, s-a despartit de logodnica. Noroc ca noul sef, tânar ca si el, i-a propus sa-si ia o saptamâna de vacanta, ca sa poata trece mai usor peste momentele acestea. Si eu l-am rugat sa-i însoteasca pe ai mei, fiind rezolvata si problema comunicarii, dat fiind ca ai mei nici acum nu stiu prea multe cuvinte în spaniola. Cum la noi solutiile de fiecare data sunt complicate, vor veni cu masina. În felul acesta, tata (care s-a înscris primul la calatorie), nu va fi stresat de problema mersului urgent la toaleta, si sper eu ca vor calatori mai lejer. Sper sa nu am parte de surprize neplacute, cum a fost anul trecut, când tata a fost internat de urgenta într-un spital, lânga Venetia.

Nu pot sa spun ca sunt linistita, pregatindu-mi ¨vacanta mare¨. Daca am noroc ca lucrurile sa decurga bine, voi calatori doua zile catre casa. Voi avea un program foarte încarcat: de obtinut un pasaport (motivul pentru care fac calatoria), de facut ochelari, vizita la dentist, care sa-mi poata reda posibilitatea unui zâmbet deschis, pentru ca mi s-a rupt un dinte din fata, dupa doar doua luni de la iesirea din tara, si aici este peste puteri sa poti apela la servicii de acest gen, vizita la toti cei dragi, vii sau morti, care mi-au lipsit atât de mult.

Poate voi reusi sa stau acasa în jur de o saptamâna.

Ce scurta va fi ¨vacanta mea mare¨.

În cursul zilei de azi vor mai abera pe aceiasi tema, cu mai multa veselie decât am facut-o eu, si urmatorii:

Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

12 comentarios:

  1. Să ai o vacanță divinăăăăă!

    Pupicii geaninoși să te însoțească!

    ResponderEliminar
  2. Cred ca numeri orele pana cand vei intra, in sfarsit, in vacanta mult visata si asteptata!

    ResponderEliminar
  3. Giulia, iti urez si eu, de pe acum, sa aii parte de o vacanta plina si linistita !
    Noi iti tinem pumnii, stiu sigur ca meriti din plin cateva zile de relaxare !

    ResponderEliminar
  4. Vacanta placuta iti urez si eu. Si utila, ca vad ca ai multe de rezolvat :)

    ResponderEliminar
  5. Vacanta placuta. Ma duc sa cumpar sacul de cartofi !

    ResponderEliminar
  6. vacanta placuta!!!!!!!
    Asteptam poze si impresii!

    ResponderEliminar
  7. Sa te ajute Domnul sa ai parte doar de lucruri placute in aceasta mica vacanta!

    ResponderEliminar
  8. Ei spun si eu vacanta placuta si sa fie Dumnezeu cu voi ...sa va ocroteasca de probleme ...
    hai ca mult a fost putin a ramas !!!!

    ResponderEliminar
  9. Vacanta placuta:)...sa te relaxezi si sa rezolvi totul cu bine:)

    ResponderEliminar
  10. Giulia, şi eu îţi doresc o vacanţă minunată, să ai familia şi prietenii aproape!

    ResponderEliminar