martes, 21 de febrero de 2012

Un amor tan grande


Iubirea mea pentru tine este atât de mare, a ta pentru mine la fel...

O zi perfecta. Terminat treburile de dimineata cu señor. Mintea lui era undeva în trecut. L-am lasat sforâind si am urcat la mine. O baie, spalat parul si pictat unghiile. June a aparut si l-am rugat sa ma pieptene. M-a aranjat ca la coafura. Radiam. Fardata, parfumata, plutind prin casa am dat sa iesim. M-am întors dupa ochelarii de soare si dusi am fost.

Ne îndreptam catre oraselul vecin. Sporovaiam, fericiti. Degetetele mele, în mâna lui stânga:
- Mai am multe de învatat în viata. Simt ca cresc ca si persoana desi mai sunt multe ce trebuie sa reusesc sa controlez. Una ar fi furia si rabufnirile necontrolate.

Era un fel de a-si cere scuze pentru iesirile lui în momentele în care m-a jignit. Barbatii nu stiu sa-si ceara scuze. Dar era un pas catre pacea interioara. Intrasem deja în orasel. La un moment dat a vrut sa schimbe directia de mers pe una din întortocheatele stradute care se pare ca lua directia opusa portului. Nu s-a asigurat si uita pocinogul. A dat cu bara din spate în botul altei masini. Formalitatile de completare a foilor de asigurare. Nu mare brânza la celalalt. Doar el s-a ales cu bara smulsa.

A parcat masina într-o piateta si ne-am càutat un restaurant unde sa servim o cafea si un platou de fructe de mare. Caracatita a la gallega. Prea putin fiarta, dar ce conteaza. Mi-era frig. Masa noastra era la umbra. Mai apoi ne-am dus la plimbare:
- De ce nu te plimbi cu mine de mâna? Sunt frumoasa, chiar daca este vizibila diferenta de vârsta. Tu pari mult, mult mai tânar. Ti-e rusine cu mine?!
- Giulita mea, ce prostii vorbesti. Esti asa de frumoasa. Dar nu sunt obisnuit sa merg de mâna cu nimeni. Mai degraba de brat.
- Pai eu nu vreau sa ne plimbam de brat. Vreau sa simt caldura degetelor tale.
Ne-am dus pe un dig. Pescarusii nu se deranjau la apropierea noastra. Vântul caldut îmi mângâia obrajii si parul. Ne-am asezat la capatul digului. M-am culcat în bratele lui si ascultam marea:
- Eu nu mai am nimic de realizat. Am construit o casa pentru generatiile viitoare si nu am alte planuri de viitor. Tu ai ramas singurul meu tel. Trebuie sa ajung sa cuceresc pentru totdeauna inima ta. Este cea mai greu de cucerit fortareata. Columbian încapatânat ce esti!

Ma acoperea cu jerseul lui. Palmele lui îmi mângâiau parul atât de moale. Nu-l priveam. Doar simteam degetele lui trecând frenetic printre suvitele ravasite de vânt:
- Niciodata nu m-am simtit atât de protejata. Tu lupti pentru mine, cum nu a facut-o nici un barbat pâna acum. Cânta-mi, iubitule.

Vocea lui dulce se pierdea în imensitatea màrii:

MI AMOR POR TI ES TAN GRANDE, TU AMOR POR MI TAMBIEN
QUEDEMONOS UN RATO QUE AUN NO EMPIEZA A AMANECER
NO MIRES EL RELOJ Y OLVIDATE DE EL
NO TENGAS MIEDO YO TE PROTEJERE

Iubirea mea pentru tine este asa de mare, iubirea ta pentru mine, de asemenea
Sa ramânem înca o clipa, înca nu începe sa se lumineze
Nu te uita la ceas, uita de el
Nu-ti fie frica, eu te voi proteja.

EL QUE DIRA LA GENTE DEBEMOS ENFRENTAR
PUES ESTE AMOR TAN PURO NO DEBEMOS OCULTAR
SABRAN QUE EXISTES TU, QUE EXISTO YO
QUE NO PODEMOS EVITAR ESTA PASION...

Ceea ce va spune lumea, trebuie sa înfruntam
Pentru ca iubirea aceasta atât de pura nu trebuie sa o ascundem
Vor sti ca existi tu, ca exist eu
Ca nu putem evita aceasta pasiune...

POR QUE TU AMOR Y EL MIO
UN AMOR TAN GRANDE
NUNCA SE OCULTA DETRAS DE NADIE
QUE TODO EL MUNDO SEPA CUAN INMENSO ES ESTE AMOR

POR QUE TU AMOR Y EL MIO
SON DOS CAMINOS
QUE ESTAN UNIDOS POR EL DESTINO
Y QUE A LO LARGO NO SE DETIENEN NO MIRAN HACIA ATRAS

Pentru ca iubirea ta si a mea
O iubire asa de mare
Niciodata nu se ascunde în spatele nimanui
Ca toata lumea sa stie cât este de mare cât de imensa este iubirea aceasta

Pentru ca iubirea ta si a mea
Sunt doua carari
Care sunt unite de destin
Si ca în trecerea timpului nu poate fi oprita si nu privesc înapoi

SI EXISTE ALGUN DOLOR SE OLVIDARA
PORQUE LA DICHA SOLO ES NUESTRA
Y NADA MAS

Daca exista vreo durere, se va uita
Pentru ca aceasta este numai a noastra
Si nimic mai mult.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario