lunes, 20 de febrero de 2012

Câteva din costumele facute de mine anul acesta




















2 comentarios:

  1. Ce bine arati, de cand ai mai slabit!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. DRAGUL MEU GEOCER. M-am îngrasat destul de mult.Totusi ma simt bine în pielea mea chiar daca împlinesc în curând 50. As vrea sa-mi permit sa slabesc mai mult dar atunci as avea prea multe riduri si sincer vorbind nu are rost sa fi o slabanoaga daca nu poti sa ai pielea tânara. M-am simtit bine aceste doua zile pentru ca foarte multi mi-au spus ca sunt frumoasa. Lumea crede ca daca stând în casa nu-mi pun ceva elegant sunt stearsa. Si nu este asa. O femeie fardata si un pic mai tineresc îmbracata este frumoasa. Si era atâta frumusete pe strada zilele acestea!!! Am dansat cu tineretul, cu sefa si mai mult, cu Marta.

      Eliminar