sábado, 13 de agosto de 2011

Totul s-a schimbat când te-am vazut


Todo cambio cuando te vì. Aseara a venit ca sa-mi faca pofta. Un tricou alb mulat pe corp, cu sfârcurile care provocau. M-am facut ca nu bag de seama. Mda... greu de disimulat pofta nebuna. Crede ca poate sa miste din solduri si eu sa fiu atenta la planurile de reformare ale apartamentului la care poate va avea noroc sa lucreze. Sincer m-as bucura pentru el. Asa ca l-am lasat sa povesteasca în voie. Eu, crosetam. Doar aruncam priviri pofticioase si-mi muscam buzele. Las sa-si faca numarul si apoi al meu esti puisor. Râdea pentru ca simtea privirile mele atintite pe buza lui jucausa. Când se ridica în picioare sa-mi dea explicatii mai convingatoare se oprea brusc si-mi spunea ca nu se poate vorbi cu mine pentru ca-l dezbac cu privirea. Pai nu te îmbraca asa de provocator. Sa vedem ce parere ai avea tu sa ies eu asa pe strada. Si-a dat seama ca trebuie sa se lase sedus. Inutil sa se opuna. L-am sarutat stând în genunchi în fata lui. Nu putea sa scape din fotoliu. Semiîntuneric în salon, doar luminile strazii si laptopul. Un dus si jaluzele întredeschise pentru ca sa ne racoreasca curentii de aer. Tricou negru, larg, cu barete încrucisate pe spate, cu un volanas stralucitor. Un dans erotic si ma trec si acum fiori de placere. Ma pierd în sarutarile lui. Atât de suave buze si atât de alba pielea lui în comparatie cu ochii si cu parul cret, închis la culoare vopsit. Da, ca sa-si mascheze firele albe. Nebun si patimas amor, sezuta eu pe masa. Asa parca ma raneste mai putin. Oricum nu poate sa-si stapâneasca gesturile brutale, fara care parca nici nu ar mai avea facrmec sexul. Gàtul mi-l imobilizeaza, bratele mi le prinde cu forta de ìncheieturi si nu ma lasa în voia mea sa ma misc. Buzele cauta cu frenezie sfârcurile mele. Degetele lui pun stapânire pe clitorisul meu. Urlu de placere. Muzica acopera gemetele mele si ale lui. Sarut si ling fiecare centimetru din pielea la care pot sa ajung. Nu ma lasa din strânsoare fara sa se opreasca o clipa din frenetica lui penetrare. Danseaza în mine, ma saruta cum parca nu m-a sarutat de multa vreme. Ne muscam parti din buze. Nu putem sa ne oprim din acest ritm dureros de carnal. Canalul meu este închis din cauza inflamatiei. Ma deschide ritmic si la retragere parca pârâie cartilagii. Sute de intrari si iesiri în forta. Palmele mele care mângâie corpul lui. Parul ravasit, smuls, degetele mele prin claia lui de par. Palme lubrificate care ating partile lui moi si le strâng si încearca sa-l îndeparteze. Rugamintile mele de a-i calma violentul ritm. Amor cu lacrimi sarate presarate, linse, sarutate. Atât de stapân pe secretele amorului carnal acest latino. Si un ultim orgasm oferit excitatului meu corp posedat. Sfarcuri muscate si orgasm cu lichidul lui seminal în mine. Nu poate exista nimic mai placut.

Un dus la el în baia de la etaj. Dus eu la parter, târându-ma mai mult. tricoul pus doar pe un umar, parul spalat, pieptanat pe spate. Un vermut si m-am lasat sa cad în voie pe unul din scaunele de pe tereasa. Picioarele catarate pe un alt scaun pus fata în fata, lumina de la felinarele strazii, picioarele în contrast cu negrul stralucitor:
- Esti atât de frumoasa dupa ce faci amor. Ca si cum o aura de lumina iese din toti porii tai. Esti ca o stea de cine asa sezuta în scaun. Superba cu parul blond ud, pieptanat pe spate. Ochii-ti stralucesc în noapte, cariño. Magica noapte în compania ta.
- Sunt frumoasa doar pentru ca ma vad în ochii tai. Sunt extenuata de efort. Am junghiuri înca. Si ma scutura frigurile.
- Semn ca am facut treaba buna.

L-am lasat sa vorbeasca în voie. În parte sunt de acord cu tot ce spune. Nu am interesul sa-l trezesc la dureroasa realitate. Cine sunt eu sa-i spulber visele? Si apoi poate chiar va avea noroc sa iasa din mlastina cotidianului atât de gri. Îmi vorbetse despre cartea pe care vrea sa o scrie. Lumea ipocritilor. Scrisa doar cànd va putea sa fie obiectiv.
Cine poate fi obiectiv? Cum poti sti când esti pregatit? ...

(S-a dus linistea mea. Trebuie sa conversez cu cumnata mea, altfel se va simti neglijata.) Poate revenim. Astazi suntem de capul nostru si poate nu va fi asa de cald.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario