viernes, 12 de agosto de 2011

Tratame suavemente

Roaba lui Dzeu s-a asezat confortabil în fotoliul întors catre barul de peste drum. Altfel nu poate sa prinda semnalul si poate chiar sa ajunga sa salveze ineptiile pe care urmeaza sa le reverse peste acest fermecator apus de soare. Pare o impietate sa ai si gânduri meschine cu atâta frumusete de lumina. Dar vezi eu tocmai sunt rupta de spate dupa ce m-am chinuit sa-l pun, sa-l ridic, iar sa-l ridic pe señor care avea neaparata nevoie sa elimine gazele produse de sifon asezat pe toaleta. Mi-am pus o lista de muzica aleasa pe sprânceana. Tocmai îmi bombardeaza auzul Tina Turner cu Addicted to Love
.....
Întrerupt eu filozofia de doi bani la venirea sefei. Povestit ce povestit cu ea pâna când a sunat la poarta junele tânar. Era trecut de opt seara. Decis noi sa cinam împreuna. Cica putin ca sa nu-l certe acasa ca manânca prea putin si din cauza asta slabeste. Hm, as putea eu da mai multe lamuriri despre calorii consumate înainte si dupa. Deci jur ca nu eram pusa pe nebunii. Nu ca nu mi-ar fi placut dar abia ce ma maltratase rau de tot cu o zi în urma cu fantezia lui în ascensor, pe întunericul din baia de la etaj. Deci ranita în adâncuri profunde ma gândeam la el bietul, sa-i acord o zi sa-si revina. Bestial fu cu o zi înainte dar astazi a fost demential. Dupa cina ne-am daruit momente de betie muzicala cu Soda Stereo si toata lista incluzând Pink Floyd si zeci de alti alesi de-ai nostri.


Ajunsesem la aceasta superba melodie cu un text atât de îmbatator. Scaunele noastre erau lipite, rasucite una în jurul celeilalte sau erau bratele noastre si atunci se apropiara si buzele. Fara sa se atinga, Respiram aerul celuilalt. Ne adulmecam, ne sorbeam. Apoi... s-au apropiat si buzele în atât de stângace sarutari, atât de pierdute patimase sarutari. Si apoi degetele desfaceau fara sa stie nasturi de la camasa lui. Betie a simturilor. Nu am mai închis usa terasei. Nu ne vedeau de afara. Doar ecranul laptopului lumina salonul. Lumina se schimba în functie de videoclipuri. M-a pus peste el. Ma unduiam pe muzica. L-am posedat eu ca o nebuna pâna când tot parul mi-a siroit de transpiratie. A fost rândul lui si m-a uimit. Nu avea nimic angelic chipul lui. Era în transa, animalic si posedat. Stie si el si eu ca amorul daca nu este daruire deplina este doar o jalnica împreunare. (Oauuh... un junghi ma trece pe la cele parti).
Asadar si prin urmare, abia acum a plecat de la mine. Nu-si planuise el seara asa. Nici eu sincer vorbind. Nu am sperat ca astazi voi dansa cu el, ca voi sta în bratele lui pe terasa. Nici ca-mi va saruta vârful degetelor si-mi va mângâia coapsele minute în sir. Ma îmbrobodea cu ce picioare frumoase am si mi le saruta mai sus de genunchi. O noapte magica. Muzica, o tigara îmbunatatita si palmele noastre care se mângâiau. Giulita mia. Da... cât de dragalas este când îmi murmura ka urechi Julita mia si-mi saruta mâinile si gâtul. Si-mi spune ca sunt pe zi ce trece mai frumoasa. Si eu care-l dau afara la fiecare doua luni. NU-MI SPUNE CA -L AMAGESC. NU MA IUBESTE. ME QUIERE PERO NO ME AMA. Si când ma oboseste cu smiorcaieli în loc sa ma oboseasca facând cele sanatoase sporturi îmi ies din minti. Logic ca-l mint. Daca i-as spune tot ce gândesc despre el nu ar da randament. Recunosc. Eu nu muncesc din greu ca si el când are de lucru. Cred ca este rupt de spate sau de sale în câte o zi. Dar eu nu sunt. Dupa o tura de curatenie la sefa de curge apa de pe mine nimic nu poate fi mai binevenita decât o vizita de a lui. Si daca crede ca la amanta mergi cu toane, ca si la nevasta acasa, pai se înseala. Aici se vine binedispus si pofticios. Acasa poti sa stai în coltisorul tau si sa nu ai chef sa misti nici macar o geana.
Deci, cele spuse fiind spuse, merge slujnica la culcare. Junelui i-am spus sa viseze cu mine ca-l sfàsii în bucati. Trebuia sa ma sune ca a ajuns cu bine acasa. A uitat. Màine va plati. Si daca ai sti ce cumintica am fost toata ziua. Am muncit fara oprire si am stat la dispozitia lui señor toata dupa amiaza. Crosetam de zor si frazele curgeau din mine ca o lava. Ma gândeam la toate câte mi se întâmpla în ultima vreme. Copioase cine cu prietenii, ucrainieni si cu medico. Alt nivel de conversatie decât cele la care nu ma mai duc, la sefi. La ultima, cu aproape doazeci de invitati nici nu m-am sinchisit sa merg. Nu-mi mai spun nimic compania personajelor invitate. Cultura lui Salvamè cum zice medico.
Somnic la mine. Am sa-mi iau talpasita si am sa visez cu junele de care nu ma pot desparti din cauza pacatosului de viciu. Si uite cum ne suportam de un an si doua luni. Mi-e rau de bine ce mi-a fost. Adica sunt sfârsita de o buna partida de amor si nu mi se mai învârt rotitele în capsor. Sefii au trecut pe la poarta si m-au strigat crezând ca am adormit pe scaunul de pe terasa. Eram doar contopiti. El dormea si eu îmi odihneam capul pe pieptul lui. S-o fi gândit Enma la biata lui nevasta care-l astepta acasa. Eu.... sincer nu ma gândesc la ea. Nu întreb si nu-i mai dau voie sa o pomeneasca. Nu-l chem la mine. Vine el singur. Si uneori uita sa plece. Uneori mai viseaza sa se realizeze în domeniul muzicii si al publicitatii. Eu îl las cu visele lui. Ca doar daca viseaza si eu vad stele de placere. Si nu am decât de câstigat. Nu este relatia cum a fost acum o luna când ne-am despartit. Nu mai face scene de gelozie desi este în casa si când eu nu sunt. Nu ma mai suna insistent sa apar când are el chef. Îsi face de màncare când nu ma gaseste, chiar se barbiereste si nu uita sa-mi spuna ca m-a vizitat noaptea si eu eram pe coclauri.( Eram cu fiul meu si cu prietenii lui, dar el nu a aflat decàt a doua zi.) Pe moment nu-mi face scene. Eu sunt mai calma si mai relaxata. Îmi promit sa nu-l mai dau afara din viata mea desi eram foarte hotarâta. Eu l-am rechemat desi si el ma cautase de destule ori în zilele de despartire. Ce sa spun, suntem posedati de demonii amorului amândoi:
- Asa faci amor cu femeia care te lasa sa o iubesti cum trebuie. Dezlantuit si posesiv. Si atunci te uimesti si pe tine de ce esti în stare.
Da. Uneori spun ca am trait destul si nu-mi pasa când îmi vine sfârsitul. Dar parca as mai vrea Doamne sa ma lasi sa ma mai bucur nitel de dracusorul asta de latino cu capul umplut de versurile atàtor cântece si de atâta muzica. S-au facut 3 din noapte.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario