martes, 5 de octubre de 2010

Super Freak... asa si este

Nu am facut mare lucru ieri. Nu pentru ca era luni. Si nu pentru ca muncisem duminica cât pentru o zi obisnuita. Doar asa. Ma patrunsese frigul si eram foarte înfofolita dimineata în fotoliul meu, acoperita cu o patura pâna la gât. Ascultând Garou... si citindu-va pe voi dragele mele. Apoi, citind-o pe Leo m-au lovit cuvintele ei si toata ziua m-am gândit sa-mi fac curatenie în ¨casa¨sufletului. Apoi... m-ai sunat TU si norii s-au risipit. Dracusorii de dimineata nu mi-au dat pace si am trimis o întrebare navei spatiale Columbia care imediat a si aterizat în curtea mea. El nu face parte din balasturile acestei veri. Conversatia cu el ma surprinde întotdeauna. L-am certat ca m-a abandonat si m-a lasat în ghearele singuratatii... dar a început sa-mi cânte, sa-mi explice noile lui planuri extraprofesionale si stiu ca-i ramâne foarte putin timp. Se speriase si de faptul ca se întâlnise cu fiul meu... care parea de o vârsta cu el desi sunt 13 ani între ei. Da...am sa merg sa-l vad cântând probabil. Muzica anilor 80... Bilie Jeans... el solist si chitarist... hm... poate va mai scoate un ban în plus. Viata asta este o mierda. Da ... trebuie sa merg la seful sa scot la imprimanta textul unor melodii. Poate am sa-l ajut sa-i corectez pronuntia în engleza.




Îl si vad cu parul lui ravasit cântând. Are voce bestia. Deci... de cautat acum CD uri goale la seful si de listat texte. Plata mi-am luat-o cu aticipatie sau a fost invers?! Dar am facut gimnastica ieri si mi-am revenit. Da... un motiv serios sa ma apuc din nou de exercitii. Avem muschii anchilozoti cu sefa. Ba ieri o apucase si pe ea tristetea. Vrea sa-si reduca la jumatate programul de lucru. Acelasi salariu ca si al meu... la 7 ore de munca... ma rog... 2 educatoare la 6 copii discapacitati... cu vacantele de rigoare din învatamânt... 3 luni cel putin pe an. Eu?! ... ce sa spun? Daca va fi acasa am sa merg mai cu drag la ea la curatenie. Asa... nu am ajuns nici ieri. Dar si pentru ca am terminat ultimele cearceafuri si huse de perini pentru vecina. Si mai apoi... mà epuizase nava spatiala. Bata-l cucul. Chiar ma uitam acum la interpretul de la Cosmic Girl. Ce mult seamana. Ca fizic si ca atitudine. Da...i se potriveste melodia. Drac împielitat!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario