viernes, 8 de octubre de 2010

Nu...nu regret nimic...



Astazi îmi merge la suflet acest clip gasit la Carmen. Vocea lui Edith Piaf mi-a îndulcit ziua asta ploioasa. Îti multumesc draga mea.
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal
Tout ça m'est bien égal
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
C'est payé, balayé, oublié
Je me fous du passé
Avec mes souvenirs
J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs
Je n'ai plus besoin d'eux
Balayés mes amours
Avec leurs trémolos
Balayés pour toujours
Je repars à zéro
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal
Tout ça m'est bien égal
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Car ma vie
Car mes joies
Aujourd'hui
Ça commence avec toi...

si am ajuns si la o postare care m-a facut sa reflectez... da...sunt mai bogata decât 75% din populatia lumii. I-am spus eu lui señor ca nu are dreptul sa se plânga de nimic. Face parte din cei 8% ¨înstariti¨ din lume. Eu ... astazi fac parte din ceilalti. Si ce daca? Am sa-l ridic acum din pat si dupa ce am sa termin programul de dimineata am sa trec din nou în revista casa lui sefa. Mai apoi am sa merg la terapia de grup...la spital. Am fumat zilele acestea mai mult decât de obicei desi iau medicamentele. Dar am voie sa fumez pâna în data de 10 Oct. Doamne de si-ar face efectul...pentru ca ambitie si o motivatie serioasa nu am!!!

2 comentarios:

  1. Bucuriile vin si trec, necazurile la fel... Important este sa ramânem sanatoase!
    Te pup Giulia draga mea!

    ResponderEliminar
  2. @ Carmen draga mea ... asa este toate sunt trecatoare. De sanatate ... ma bucur. Doar cu cerebelul stau mai prost. Acolo e mai greu de gasit un echilibru. Te pup si eu...e greu fara fetita ta ... îmi imaginez.

    ResponderEliminar