domingo, 3 de octubre de 2010

De unde am plecat si unde am ajuns...

Am încercat sa alerg si în dimineata aceasta. Singura nu merge. Am facut vreo 500 de metri si m-am întors la pas. Sunt 17 grade la noi. Un soare placut si nu ar fi fost obositor. Dar nici ieri dimineata nu am putut alerga. Nici eu, nici Enma. Deci ne-am ales doar cu doua curse superbe saptamâna aceasta... în care Enma ma urmarea doar la mica distanta. Si am facut atunci cei 2,5 km fara nici o secunda de oprire. Nu am gândit. Nu mi-am ascultat respiratia. O simteam... regulara. Fluida, fara fortari inutile... Dar ma dor muschii. Din cauza ca nu am facut gimnastica si nici nu am dansat. E greu sa-ti intri din nou în forma.

... Señor înca mai doarme. Ce bine de mine, Doamne... pot sa ma bucur de aceasta dimineata superba în compania lui Garou... si a razelor de soare care ma mângâie. Pixel toarce, se mai urca din când în când pe mine, sa-si ia o portie de mângâiere. Muzica sublima ma urca în ceruri si simt ca plutesc. Desfac larg aripile si-mi iau zborul. Ma orbeste luciul apelor. Am vazut o barca care se apropia amenintator catre roci. Eu alergam înca pe atunci... cu marea alaturi pot sa alerg. Dar imediat ce dau coltul si ma îndrept catre munti îmi pierd interesul. Poate e din cauza culorilor care se schimba. A peisajului. Poate e numai din cauza lipsei mele de ambitie. Da... sunt comoda. Nu ma mai intereseaza sa slabesc. Chiar am mai pus o jumatate de kilogram, care nu ma deranjeaza. Mi s-au întarit muschii de pe fese . Numai am fundul flasc. Este mai ferm. Sigur din cauza alergarii. Înainte era mai moale sau poate chiar inexistent muschiul acela. Si apoi sânii au ceva forma. Da ... ar trebui sa fac abdominale. Mi-e lene!!! Mi-e bine în acesta nemiscare. Si apoi mi-e SOMN... ziua. Sunt molesita. Poate este efectul medicamentelor. Seara tranquimazin... pentru ca sa dorm. Si am început si tratamentul cu Champix. Posologia spune ca pot aparea insomnii sau stari de somnolenta, depresie, chiar duse pâna la ideei sinucigase. Am avertizat-o pe Enma... sa ma monitorizeze. Deocamdata notez doar somnolenta. Ieri m-am întins de doua ori. Pe la 12 pentru ca ma trezisem la 6.00 fara sa mai pot dormi... Pe la 12.10 m-a trezit un telefon... a închis imediat...si mie mi-a zburat somnul... Asa ca am fost cam ciufuta toata ziua... Dar tot mi s-a facut din nou somn pe la 16:30 si am dormit o ora si jumatate. Doamne de când nu mi-am permis luxul de a dormi dupa amiaza. Dar si dupa aceea tot agitata am fost.

...Poate si pentru ca eram suparata pe un EL . Dar l-am iertat mai apoi...dar tot singura am ramas. Dar si el... Asta pentru ca nu am facut niciunul un pas unul catre celalalt desi suntem prieteni foarte buni. Uneori te încapatânezi. Sincer... ma simt bine singura. Sincer ... as prefera sa nu mai vad vreun opus. Confirma toti ceea ce prea bine stiam. Sunt egoisti. Sau suntem toti egoisti?... Dar bine am facut ca nu m-am dus. Am povestit cu draga de Ema... si mai apoi câteva minute cu un prieten gay care a sunat la poarta mea ... se îngrijeste de pisicile abandonate pe terenul viran din fata casei. Si uite asa... apoi un film, sau frânturi din mai multe chiar si si-au facut efectul medicamentele. M-am trezit dimineata cu Pixel care-mi rontaia degetele de la picioare.

... Am mai aruncat o privire la señor...doarme. Marta îsi ia micul dejun. Pixel mi-a dat jos ceva de pe masa... este un dracusor încântator. As putea sa fac atâtea în aceasta zi si totusi stiu ca ma voi multumi doar sa lenevesc. Sa-mi târasc oasele prin casa. Copiii au spus ca vor veni la mine. Au spus si ieri...si daca veneau chiar plecam eu de acasa... dar cum nu am fost foarte hotarâta... le-am spus sa leneveasca si ei ... A ajuns Garou la ... you can leave your hat on... uuuufff... trebuie sa dansez pe melodia aceasta... mai vorbim noi fetelor....



Update: 11:30...si acum dupa ce mi-am permis luxul sa-mi creasca tensiunea si sa-mi zvàncneasca sàngele nebun prin toate partile esentiale pàna la o anume stare atât de dorita de noi....si atât de rar oferita de un barbat ... hai sa mai beau o gura de cafea rece, cu gheata... sa ma racoresc... desi acum cred ca as nenoroci pe cineva... facând ceea ce doamnele cuminti nu ar face duminica la ora aceasta. Deh... eu nu sunt cuminte! Si apoi sa nu credeti ca rasuna casa... am casti foarte bune cu fir extensibil... deci totul este numai în urechile mele. Afara... cânta pasarelele...la mine... îngerii seducatori... Hm... Garou... Exista barbati atât de frumosi?! DAAAAA... exista si am cunoscut si eu vara aceasta. Hm... cafea, gheata, si ceva care sa-mi coboare tensiunea.

... Da ... chiar ma gândeam ieri ca sunt foarte putini barbati care ar reuni calitatile ideale pe care le pretind eu. Frumosi, culti, senzuali, dansatori.... nebunatici... stapâni pe situatie. Nu ca eu as fi ceea ce ei si-ar dori. Dar majoritatea nu stiu nici macar limbi straine. Nu gusta arta ... în nici o forma a ei...muzica, poezie sau literatura. Nici macar nu ne plac aceleasi pelicule. Ma întreb uneori ce pot discuta cu ei?! Doar unul a reunit toate aceste calitati. Doar unul...si a plecat.Dar va reveni...Nu stiu daca aici...sigur nu aici în oraselul acesta atât de plictisitor. Am mai chateat cu unul altul... dar m-am plictisit. Stiu doar una si aceiasi chestie... plictisitoare pâna la urma urmei . Da... cred ca sunt condamnata sa ramân singura. Si ajung la concluzia ca sotul meu era mai destept decât multi dintre ei. Si mai senzual... cu ani în urma... Asta e... a fost.... Nu degeaba l-am iubit.

... Ieri, pe când mai depuneam alti 500 de euro în contul fiului meu... pentru tata lui si casa de acasa ... l-am auzit pe unul din functionari vorbind la telefon. Instinctiv mi-am întors capul... tânar, cu ceva barba, foarte îngrijit tunsa, brunet- brunet. Vorbea o franceza impecabila. O înteleg, chiar daca este limbaj comercial... Avea o dictie si o fluiditate în exprimare... rar auzita pe aici. Da... m-a surprins placut tânarul functionar. Hm... în cercul meu de cunostinte ... numai medicul si rusii vorbesc limbi strainii. Si... barmanitele si fetele de la farmacie... în rest, OAMENII de afaceri... nici macar nu înteleg cu se manânca limbile straine. Numai vorbesc de sotioare sau însotitoare.

Update 13.00...si pentru ca Garou mi-a dat un chef de munca nebun... am teminat de maturat casa, schimbat paturile (cearceafurile cacàte de Marta), pus rufele în masina...prima masina de spalat pe ziua de astazi, señor...spalat si culcat în sofa... frigiderul de spalat, Marta ...pus la maturat curtea...eu merg mai departe...la spalat geamul din camera ei si mutat pe ea din nou...în camera de lânga mine. Am sa-mi pun MP3 cu salsa si ... la munca pe dans. E CALD afara... sunt 25 de grade...usile larg deschise, motanul... prin curte. Mai da din când în când o raita si pe la bazinul de pesti... Chiar...hai sa le dau si lor ceva granule. Pe señor îl las în compania Moto GP Japon... deja a câstigat un pusti spaniol... la 125 cmc. Eu....cu ai mei gargauni în cap. Înca nu am gatit...dar aici este usor... o felie de peste descongelat în microunde si apoi fript si ceva care sa-l acompanieze, vom vedea noi... apoi un fruct si iata...gata totul în 10 minute.

Update: 19:00... frumoasa zi. Copiii venit, dat raita prin ce mai puteau avea nevoie în noua lor locuinta. Facut o prajitura cu mere cu Cristina... asta pentru ca am primit o plasa de mere de la Irina, sotia medicului. Asa ca facut în câteva minute o tava de prajitura cu mere razuite... asa cum ma ademenise de doua ori Lizzie saptamâna aceasta... iarà eu m-am abtinut sa dau pe la ea. Deci... pentru ca sa elimin tentatia... împartit...la medic, la sefa si la noi.. Copilul reparat întrerupatorul de la hota electrica... ajutat de noul lui prieten... Florin... vecin de scara cu el în Ampolla. Copii buni... sunt fericita ca si-au gasit prieteni. Luat nora mea una din gecile de blugi cumparate joia, la târg. Second hand... dar un croi superb... cu mànecile clopot... si mulat pe corp. Ma bucur ca i-a placut. Noi nu facem nazuri... fain sa fie. 4 euro... nu sunt 40. Si mi-am luat la 2 euro... resturi de magazin... cu etichete... blugi trapezi jos... dar misto de tot în talie... trebuie sa-i doar sa-i strâmtez de la genunchi în jos. Zilele acestea le vine rândul. Cu talie joasa si cu cintura de 10 cm... care se încheie cu nasturi la partea care se petrece.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario