jueves, 1 de octubre de 2009

Extraterestri?

Tema de astazi a fost propusa de domnisoara Julie, în cadrul concursului de aberatii, initiat de Geocer.

Bineînteles ca eu nu am o imaginatie bogata, ca si ceilalti participanti, asa ca aflându-ma în impas, am apelat din nou la un banc italian. Gasisem unul si mai bun, dar am renuntat sa-l postez, pentru a nu da impresia ca ma obsedeaza un anumit timp de bancuri.


Un camionista si trova sull'autostrada e sta ascoltando la radio quando una
comunicazione importante interrompe le trasmissioni.
- Bzz-Fzzz-Putt-Fizz - Interrompiamo le trasmissioni per mandare in onda un
comunicato della massima importanza mondiale : Gli alieni sono atterrati
sul nostro pianeta. Vi forniamo ora una descrizione: Sono alti circa un
metro e venti, sono di colore verde, i loro occhi sono come due fessure
orizzontali e le loro astronavi hanno una luce blu che gira alla sommità.
Se ne incontrate uno parlate lentamente, in modo da non spaventarli,
identificatevi. Non possiamo conoscere le loro possibili reazioni. FINE
del comunicato. Bzz-Fzz-Putt Fizz.
Ad un certo punto il camionista vede in mezzo ad un campo di grano una luce
blu. Ferma il camion, scende e si avvicina cautamente. Trova un essere
verde alto circa un metro e venti e gli fa:
- M I O... N O M E... E T T O R E
- I O... C A M I O N I S T A
- Q U E L L O... M I O... C A M I O N
Il camionista non sa più cosa dire quando l' alieno stringe ancora di più i
già sottili occhi, e con voce disumana dice...
- M I O... N O M E... L U I G I
- I O... P O R T A N T I N O
Q U E L L A... M I A... A M B U L A N Z A
V A T T E N E... C H E... S T O... C A G A N D O


Un camionagiu se afla pe o autostrada si asculta stirile la radio când un anunt important întrerupe transmisiile.
- Bzz-Fzzz-Putt-Fizz - Intrerupem trasmisiile pentru a trimite în unda un comunicat de maxima importanta mondiala.
comunicato della massima importanza mondiale : Extraterestri au aterizat pe planeta noastra. Va furnizam p descriere: Sunt înalti de cca. un metru si douazeci, sunt de culoare verde, si ochii lor sunt ca niste fisuri orizontale si astronavele lor au o lumina albastra care se roteste deasupra.

Daca întâlniti vreunul, vorbiti rar, în asa fel încât sa nu-i speriati, identificându-va. Nu putem cunoaste posibilele lor reactii. SFÂRSIT de comunicat. Bzz-Fzz-Putt Fizz.

La un moment dat, camionagiul vede în mijlocul unui lan de grâu o lumina albastra. opreste camionul si se apropie precaut. Gaseste o fiinta verde, înalta de cca. un metru si douazeci si-i face catre el:

- NUMELE ... MEU... ETTORE
- EU ... CAMIONAGIU
- ACELA ...CAMIONUL ... MEU

Camionagiul nu stie ce sa mai spuna, când extraterestrul mai strânge din ochii si asa subtiri, si cu o voce inumana zice:
- NUMELE ... MEU... LUIGI
- EU ... SOFER
- ACEEA ... AMBULANTA ... MEA
- PLEACA.. TOCMAI... MA CAC...

Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

3 comentarios: