lunes, 28 de septiembre de 2009

Ploaia, marea

Aveam treburi în ¨Pueblo¨ asa ca am iesit în mare graba azi dimineata. Mi-a trecut un gând fugar, o idee de o secunda, ca poate ar trebui sa iau cu mine si o umbrela, dar cum eu fac alergie la ele, am zis ca-mi asum riscul si poate nu va ploua chiar asa de tare.

Mi-am terminat treburili în graba si am iesit pe faleza, sa fac câteva fotografii cu marea pregatindu-se de furtuna.

Ploaia, diluviana, m-a udat pâna la piele, dar asta nu m-a împiedicat sa scot aparatul de fotografiat si sa fac poze. Iubesc marea, ploaia, vântul si cu toate ca fulgera si tuna, eu ma bucuram de stihiile naturii. Nu sunt prea normala, si-or fi zis cei care m-au vazut. Hi, hi, hi!...
Señor doarme ca un bebelus si eu îmi fac planuri de plecare în vizita, acasa!
Cum sa-mi împart putinele zile pe care le voi petrece acasa, dupa 4 ani de stat prin stràinataturi.
Daca totul merge bine, peste o saptamana, dupa ce ajunge fiul meu cu mama aici, sa-mi ia locul pentru doua saptamani, voi calatori catre casa.

9 comentarios:

  1. Frumoase poze:)...pai atunci sejur placut:)

    ResponderEliminar
  2. Iti urez de pe acum "drum bun" si sejur placut in Romania.

    ResponderEliminar
  3. suflu si în iaurt si nu vroiam sa scriu nimic pâna nu-i vad aici, întregi si sanatosi. Vin cu masina, si vine si tata, care anul trecut, în timpul calatoriei, a fost internat de urgenta, la un spital din Italia.

    Dar cum nu vrea sa ramâna acasa, ma va tine pe mine ca pe ghimpi.
    Dar îl înteleg. Îi place tare mult marea si de asemenea îi place sa calatoreasca.

    ResponderEliminar
  4. Si mie imi plac marea, si valurile, si ploaia... te invidiez :)

    ResponderEliminar
  5. Nu va dura pâna la adânci batrâneti bucuria mea. Asa ca trebuie sa profit de spectaculoasa priveliste a màrii, acum...

    ResponderEliminar
  6. Giulita...welcome to the club ...adica bine ai venit ...in clubul ...nebunilor frumosi !!!
    HI HI HI ...
    mi-a placut asta cu hi ...
    cred ca o sa folosesc si eu ...nu te superi ...nu ???
    hi hi hi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  7. pupici draga mea. ploua la noi! de zici ca vrea sa-i spèrie pe ai mei, sa nu mai vrea sa vina.

    ResponderEliminar
  8. Eiii hai ca nu s-or speria ei de niste ploaie !!!!
    Pupici si tie !!!!

    ResponderEliminar