martes, 23 de agosto de 2011

Tu eres mi hembra y de nadie mas

Am de asteptat conexiunea sefilor. Ieri m-am culcat devreme asa ca am închis si laptopul. De când m-au vizitat niscaiva turisti si mi-au furat pretioasa planta din curte mi-e cam frica. Închid jaluzelele duble si nici numai stau cu usa teresei deschisa pâna la ore târzii. Dar aseara pe la 23.30 m-au cautat si eu nu eram asa ca iata-ma încercând sa umplu timpul. Obosita nu sunt si nici nu astept vreo vizita desi nu se stie. Noaptea trecuta m-a trezit din somn la miezul noptii crezând ca asa somnoroasa ma voi multumi doar cu niste sarutari. Naivul. Na, ca nu a fost cum credea frumuselul de el. Oricum cred ca nu ar fi avut somn fara sa faca o vizita în cuibusorul lui de nebunii. Se dusese cu o seara înainte doar cu aburii benzinei în motor si cum bani ioc, îi cazuse un transport pâna în apropiere, deci cu ce ramasese trecuse sa-mi spuna ca eu sunt femela lui si numai a lui, sa-mi intre bine în cap ca nu are de gând sa ma împarta cu nimeni. Pai daca spuse el asa trebuia sa si lase ceva emotii si senzatii. Ma tot întreb ce s-a întâmplat cu el. Daca înainte se plângea ca ajungem la rutina amorului zilnic, acum pare ca nu-i dauneaza. Este mai dulce si mai jucaus pe zi ce trece. Drac împielitat. îmi danseaza si ma pune sa-i dansez în pantalonasi scurti. Trebuie sedus si ma seduce. Ma arunca pe pat si în timp ce-mi da jos pantalonasii deja este în mine. Strig la el sa ma lase în pace. Se ridica dupa un timp si-mi spune sa-mi pun iar pantalonasii subtiri. Încerc eu iar sa mi-i pun si iar este în mine si eu cu pantalonasii pusi doar pe un picior. Si râde de ghidusiile lui si iar se ridica si danseaza. Si uite asa se joaca cu mine. Si ma iubeste ca un nebun.
- Esti pasiunea mea, Julita mia. Nu stiu ce se întâmpla cu mine ca numai la tine ma gândesc. M-ai vrajit. Si uite asa nu ma scoate din cariño, Julita aprietadita si ne iubim ca nebunii. Uitam de toti si de toate. Adormim îmbratisati sau ne uitam la tv câteva minute sau doar îmi cere sa-mi trec unghiile si degetele peste spatele lui, minute în sir, o prelungire a placerii :
- Daca ma cunosteai când aveam douazeci de ani ti-ai fi parasit sotul pentru mine? Mi-ai fi daruit doi copii?
- Nu as fi stat pe gânduri, demon cu chip de înger.

Cina la unu din noapte, prânzuri prelungite. Uite asa nu ajung eu sa ma abtin de la mâncarica. Señor se pare ca a auzit muzica din noaptea trecuta si ne-a mustruluit. Dar i-a trecut imediat si azi dupa amiaza nu stiam cum sa ne povestim mai bine. Adica señor ca un copilas are nevoie de multa atentie si eu cu atâta treaba zilele astea l-am cam abandonat. Si când se plictiseste este gaunos. Rar.... si numaidecât uitam. S-a culcat tot un zâmbet si cu mâna pe bratul meu, pândind sa vada daca vine june. Râde de mine când îi spun ca-mi clocoteste sângele în vine.
Pleaca june si eu ramân în fiecare zi cu trupul cuprins de frisoanele placerii. Ma apuc de alte si alte treburi. Am mai mult spor si ajung pe seara frânta. Dar asta nu înseamna ca l-as lasa de capul lui daca nu mi-ar fi mila de saracutul de el. Asa ca sunt cumintica la a doua vizita si atunci stam numai la povesti. Uite ca astazi nu cred ca va reveni. Abia ce a plecat la cinci. Si probabil ca nici numai are nimic în rezervor.


0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario